Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem. Mianowicie wystawiłem sprzęt na licytację i go sprzedałem. Kupujący opłacił licytację. Miałem 2 dni na wysyłkę, a on już kolejnego dnia zgłosił problem, że nie otrzymał towaru. Wyjaśniłem mu, że muszę sformatować laptopa i wyślę jutro. Format nie poszedł prawidłowo i nie mogłem dostarczyć mu laptopa. Więc zaproponowałem zwrot pieniędzy. On zgodził się . Zwróciłem pieniądze, kupujący napisał, że otrzymał pieniądze, jeszcze dodatkowo dorzuciłem potwierdzenie wykonania przelewu, ale kupujący nie zakończył dyskusji. Nie mogę wystawić żadnych przedmiotów. Co zrobić ?
@Client:98467772 Widzę, że pisałeś już do nas w tej sprawie przez formularz. Odpisz na wiadomość nr 27248373, którą otrzymałeś 20 października.