Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam kilka spraw technicznych i napisałem w tym celu do Allegro z zaznaczeniem, że maja mi odpowiedzieć mailowo- zero odpowiedzi przez tydzień. Napisałem drugi raz z zaznaczeniem, aby oddzwonili. Dostałem potwierdzenie rezerwacji terminu- zero kontaktu z ich strony. Co to za obsługa klienta, który jest z nimi od 15 lat?
Jedynie od sprzedających wymaga się natychmiastowych odpowiedzi ,portal po OC działa według kolejności zgłoszeń . Swoją drogą to musi być ładna kolejka skoro tydzień nie wystarcza na udzieleniu odpowiedzi .
No raczej standardowa 🙂
Najdłużej czekałem na odpowiedź 2 dni. Wydaje mi się że po zmianach od 1 października zrobił się zator, zapewne związany z katalogiem produktowym i zaprzestaniem wyświetleń ofertowych.
Różnie bywa. Mi Oneowcy, dokładnie Ci
https://allegro.pl/kampania/one-pomoc
potrafili odpowiadać po 7 dniach.
ja czekam już na niektóre odpowiedzi allegro 20 lat,
ostatnio dostaję odpowiedzi, że sprawa została przekazana dalej
i znika w czeluściach allegro