Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, przy tworzeniu drugiego firmowego konta pojawił się taki komunikat: "Proces weryfikacji trwa dłużej niż przewidywaliśmy."
Drugi konto nie może przejść weryfikacji już prawie od miesiąca, chociaż pierwsze konto przeszło weryfikację w zaledwie kilka dni. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AUTO-PROM jeśli sprawa dotyczy konta, z którego piszesz to w wiadomości e-mail otrzymałeś już informację, że skontaktowaliśmy się w tej sprawie z operatorem i damy znać, gdy tylko otrzymamy potwierdzenie, że dokumenty zostały zweryfikowane.
Przykro mi, ale nie jestem w stanie przyspieszyć tego procesu.