anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proces weryfikacji trwa dłużej niż przewidywaliśmy.

AUTO-PROM
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, przy tworzeniu drugiego firmowego konta pojawił się taki komunikat: "Proces weryfikacji trwa dłużej niż przewidywaliśmy."

Drugi konto nie może przejść weryfikacji już prawie od miesiąca, chociaż pierwsze konto przeszło weryfikację w zaledwie kilka dni. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AUTO-PROM jeśli sprawa dotyczy konta, z którego piszesz to w wiadomości e-mail otrzymałeś już informację, że skontaktowaliśmy się w tej sprawie z operatorem i damy znać, gdy tylko otrzymamy potwierdzenie, że dokumenty zostały zweryfikowane.
Przykro mi, ale nie jestem w stanie przyspieszyć tego procesu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów