Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam. Co mam zrobić w sytuacji kiedy klient po 5miesiacach składa reklamację na mop Vileda. Chodzi o to że klient pisze że kij od mopa (plastikowe elementy)połamał się po 5 miesiącach uzytkowani. Czy muszę przyjąć reklamację?
@maxi-outlett musisz na pewno rozpatrzyć reklamację, to czy ją uznasz czy odrzucisz zależy od Ciebie. Natomiast zgodnie z przepisami sprzedający (będący przedsiębiorcą) odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne sprzedanej rzeczy przez 2 lata, licząc od wydania rzeczy (w przypadku nieruchomości okres ten wynosi 5 lat).
W tym artykule znajdziesz więcej szczegółowych informacji na temat reklamacji.
Składa bo może, a Ty musisz się do reklamacji ustosunkować>rozpatrzyć ja i masz na to 14dni. możesz uznać a możesz odrzucić możesz rozpatrzyć na odległość a możesz poprosić o odesłanie.
@maxi-outlett reklamację musisz przyjąć i rozpatrzyć, zakup z przed 1 stycznia więc do roku domniema się że wada tkwiła w produkcje, poproś o odesłanie i sprawdź może wadliwy produkt lub klient otwierał nim piwo, ale bez zbadania nie podejmiesz decyzji 😞
ps. mój kij też się rozleciał po kilku miesiącach kupiłem zamiennik za 15 zł też skręcany-składany i działa już kilka lat 😄
@maxi-outlett napisał(a):
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam. Co mam zrobić w sytuacji kiedy klient po 5miesiacach składa reklamację na mop Vileda. Chodzi o to że klient pisze że kij od mopa (plastikowe elementy)połamał się po 5 miesiącach uzytkowani. Czy muszę przyjąć reklamację?
@maxi-outlett oczywiście nie musisz uznać roszczeń ale rozpatrzyć w ustawowym terminie masz obowiązek
Pamiętaj też o udzielaniu terminowych odp szczególnie w dyskusji aby uniknąć przykrych niespodzianek ze strony allegro
Mop jest do mycia a nie podpierania ,reklamację musisz rozpatrzyć ale to Ty decydujesz o jej wyniku.