Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Co mam zrobić?, już drugi raz, ten sam kupujący kupuje przedmiot i nie płaci za niego. Kupujący wybiera płatność i anuluje ją. Za pierwszym razem gdy do niego dzwoniłem to powiedział, że to nie on, następnie powiedział, że nie ma pieniędzy. Teraz znów klika kup teraz przedmiot i anuluje płatność. Napisałem do niego SMS ponieważ nie odbiera telefonu, "Witam Dlaczego po raz drugi kupuje Pan reflektor i za niego nie płaci, czyżbym był konkurencją. Zgłaszam to do Allegro". i odpisał mi, "A skąd ja mam wiedzieć czy kupuje od tej samej osoby" nie wiem jak mam to zgłosić.
Pozdrawiam
Posiadasz możliwość zablokowania klienta, tak aby nie mógł możliwości kupować u Ciebie, jeśli Tobie to przeszkadza
Dziękuję