Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił u mnie produkt.
Po trzech miesiącach wystawił mi ocenę negatywną.
Próbowałem się kontaktować i załatwić sprawę. Nawet oferując jakiś gratis, zależy mi na dobrej ocenie.
Ale żąda zwrotu pieniędzy, nie mając zamiaru odesłać towaru ponieważ twierdzi że go wyrzucił.
Rozumiem że ma prawo do subiektywnej oceny, jednak w sytuacji gdy allegro docenia jakość sprzedaży, jest to krzywdzące gdy trafia się na kogoś mniej uczciwego.
Przecież mógł dokonać zwrotu w ciągu 14 dni, mógł się skontaktować z nami, mogliśmy złożyć reklamację u przewoźnika.
Itd...
Powiem szczerze, że czuje się ofiarą próby wyłudzenia.
Co w tej sytuacji mogę zrobic, ponieważ jako nowy sprzedawca nie widzę ze strony allegro wsparcia.
Jeżeli nie było w komentarzu obraźliwych słów to szanse na usunięcie są nikłe.
@zipoo4 jedyna rada dla Ciebie to uodpornić się , jeszcze nie jeden taki kwiatuszek przed Tobą
Jeżeli komentarz nie obraża anie nie narusza regulaminu to Allegro nic z tym nie zrobi, może kupujący już ma w tym "praktykę" ale nawet tu na forum sprzedajacy pisali o wysyłaniu bonusów za komentarz.
@zipoo4 Niestety, musisz wziąć po uwagę, że są "KUPUJĄCY" i "pseudokupujący" Tak jak napisali inni > musisz z tym żyć > nie oddawaj żadnych pieniędzy, bo negatywa może i tak nie usunąć. Allegro wspiera kupujących (nawet tych nieuczciwych), a nie sprzedawców, pomimo tego iż to sprzedawcy ich utrzymują.
PS > ciekawe czy będzie komentarz mojego ukochanego fana?