Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
po zmianie firmy oraz po zmianach w in-post dotyczących etykiet (tak się złożyło w czasie) po wydruku etykiet zauważyliśmy, iż nie "zaciągają" się dane nadawcy - ale tylko w etykietach allegro smart. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z in-postem, nasz opiekun twierdzi "proszę sprawdzić czy w Allegro dane są wszędzie uzupełnione." - gdzie mamy szukać tej zakładki, żeby uzupełnić dane? W in-post mamy wszystko uzupełnione.
Załączam zdjęcie dwóch etykiet: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o pomoc, pozdrawiam
@eplecak-com-pl Sprawdź czy tutaj w książce adresowej Wysyłam z Allegro masz wpisane dane nadawcy.
Tak, są wszystkie dane uzupełnione..
A to nie jest ich ostatnie ulepszenie? Sprawdziłam na 3 ostatnich etykietach i też nic tam nie mam. Myślałam, że tak po prostu na tych nowych etykietach zrobili...
Zapewne tak, na wcześniejszych etykietach wszystko było - po wprowadzeniu nowych - nadawca jest tylko przy zwykłej przesyłce. Przy smarcie brakuje nadawcy.
@eplecak-com-pl Skonsultowałam tę sprawę i dostałam odpowiedź, z której wynika, że na nowych etykietach w przypadku dostawy Allegro Smart! dla paczek kierowanych do paczkomatu powinna być widoczna nazwa nadawcy, natomiast w przypadku paczek kurierskich powinny być widoczne pełne dane adresowe nadawcy.
Tyle, to my wiemy @nat_not , ale nie jest widoczna nazwa nadawcy. Wszystkie dane są wprowadzone, dalej mamy puste pole.
Teraz na nowych etykietach do paczkomatu, zaciąga się tylko nazwa firmy. W Managerze Przesyłek w ustawieniach: Moje konto > Dane podstawowe - trzeba ją wpisać w polu "Nazwa firmy".
@Skelita weszliśmy tak jak napisałeś/aś, niestety te dane nie są edytowalne. Mamy uzupełnione wszystkie dane poza "nazwa firmy" i niestety nie da rady tam nic wpisać..
@eplecak-com-pl mam to samo , ale spróbuję po odbiorze zlecenia , funkcja może być zablokowana jak masz przesyłki do nadania .
jeszcze nie mam żadnych przesyłek w nadaniu. nie wygenerowaliśmy żadnych etykiet, bo najpierw chcieliśmy zweryfikować te dane nadawcy.
@eplecak-com-pl wobec tego trzeba zapytać u źródła .....@InPost !!!! ... co jest grane ??
@InPost czy możemy uzyskać informacje?
@cysiu1981 czy przeczytałeś wcześniejsze moje wiadomości? nie wyświetla mi się NIC w polu nadawcy. Super, że wrzucasz link który czytaliśmy; nie wnosi on nic do sprawy.
@eplecak-com-pl wszystkie paczki mimo tego dochodzą bezproblemowo ,zastanawia mnie tylko co się stanie jak klient przegapi odbiór i będzie zwrotka .
Nie no, wróci dobrze. Oni i tak wszystko opierają na kodzie kreskowym.
@mdrogeria a nie ma to czasami związku z nową polityką zwrotów inpost ????
Tzn: paczki nadawane w paczkomacie - są zwracane do paczkomatów ,
paczki odbierane przez kuriera- sa zwracane przez kuriera
U nas odbiera kurier i póki co na wszystkich paczkach ( smart i nie smart) mamy w polu nadawca nazwe naszej firmy. Być może jeśłi ktoś nadaje w paczkomacie tej nazwy nie ma ??
Oczywiście to tylko moje przypuszczenia.
@_Likos_ u mnie zabiera kurier , nie mam stałych odbiorów tylko robię codziennie zlecenie , dane mam tylko na etykietach kurierskich .
@InPost Pobudka !! U mnie to samo ( nadanie paczkomat)