anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak danych nadawcy na etykiecie allegroSMART!

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

Cześć, 

po zmianie firmy oraz po zmianach w in-post dotyczących etykiet (tak się złożyło w czasie) po wydruku etykiet zauważyliśmy, iż nie "zaciągają" się dane nadawcy - ale tylko w etykietach allegro smart. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie z in-postem, nasz opiekun twierdzi "proszę sprawdzić czy w Allegro dane są wszędzie uzupełnione." - gdzie mamy szukać tej zakładki, żeby uzupełnić dane? W in-post mamy wszystko uzupełnione.

Załączam zdjęcie dwóch etykiet: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Proszę o pomoc, pozdrawiamIMG_2451.jpg

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@eplecak-com-pl Sprawdź czy tutaj w książce adresowej Wysyłam z Allegro masz wpisane dane nadawcy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

Tak, są wszystkie dane uzupełnione.. 

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

A to nie jest ich ostatnie ulepszenie? Sprawdziłam na 3 ostatnich etykietach i też nic tam nie mam. Myślałam, że tak po prostu na tych nowych etykietach zrobili...

oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

Zapewne tak, na wcześniejszych etykietach wszystko było - po wprowadzeniu nowych - nadawca jest tylko przy zwykłej przesyłce. Przy smarcie brakuje nadawcy. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@eplecak-com-pl Skonsultowałam tę sprawę i dostałam odpowiedź, z której wynika, że na nowych etykietach w przypadku dostawy Allegro Smart! dla paczek kierowanych do paczkomatu powinna być widoczna nazwa nadawcy, natomiast w przypadku paczek kurierskich powinny być widoczne pełne dane adresowe nadawcy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

Tyle, to my wiemy @nat_not , ale nie jest widoczna nazwa nadawcy. Wszystkie dane są wprowadzone, dalej mamy puste pole.

oznacz moderatorów

Skelita
#10 Popularyzator#

@eplecak-com-pl 

Teraz na nowych etykietach do paczkomatu, zaciąga się tylko nazwa firmy. W Managerze Przesyłek w ustawieniach: Moje konto > Dane podstawowe - trzeba ją wpisać w polu "Nazwa firmy".

oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

@Skelita weszliśmy tak jak napisałeś/aś, niestety te dane nie są edytowalne. Mamy uzupełnione wszystkie dane poza "nazwa firmy" i niestety nie da rady tam nic wpisać.. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@eplecak-com-pl  mam to samo , ale spróbuję po odbiorze zlecenia , funkcja może być zablokowana jak masz przesyłki do nadania .

oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

jeszcze nie mam żadnych przesyłek w nadaniu. nie wygenerowaliśmy żadnych etykiet, bo najpierw chcieliśmy zweryfikować te dane nadawcy. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@eplecak-com-pl wobec tego trzeba zapytać u źródła .....@InPost !!!! ... co jest grane ??

oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

@InPost czy możemy uzyskać informacje?

oznacz moderatorów

cysiu1981
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

eplecak-com-pl
#10 Popularyzator#

@cysiu1981 czy przeczytałeś wcześniejsze moje wiadomości? nie wyświetla mi się NIC w polu nadawcy. Super, że wrzucasz link który czytaliśmy; nie wnosi on nic do sprawy.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@eplecak-com-pl wszystkie paczki mimo tego dochodzą bezproblemowo  ,zastanawia mnie tylko co się stanie jak klient przegapi odbiór i będzie zwrotka .

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@mdrogeria 

Nie no, wróci dobrze. Oni i tak wszystko opierają na kodzie kreskowym.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@mdrogeria a nie ma to czasami związku z nową polityką zwrotów inpost ????

Tzn: paczki nadawane w paczkomacie - są zwracane do paczkomatów ,

paczki odbierane przez kuriera- sa zwracane przez kuriera

U nas odbiera kurier i póki co na wszystkich paczkach ( smart i nie smart) mamy w polu nadawca nazwe naszej firmy. Być może jeśłi ktoś nadaje w paczkomacie tej nazwy nie ma ??

Oczywiście to tylko moje przypuszczenia.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_Likos_ u mnie zabiera kurier ,  nie mam stałych odbiorów tylko robię codziennie zlecenie , dane mam tylko na etykietach kurierskich .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost  Pobudka !! U mnie to samo ( nadanie paczkomat)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów