anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co należy zrobić, kiedy w Managerze Paczek zdubluje się zlecenie podjazdu kuriera?

MAMY ROZWIĄZANIE!
modna_ko_moda
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, 

uprzejmie informuję, że w tej sytuacji najlepiej będzie anulować jedno ze zleceń podjazdu.

W tym celu należy wejść w zakładkę Moje Przesyłki → Moje zlecenia odbioru, następnie zaznaczyć niepotrzebne zlecenie i wybrać z pola Akcje komendę Anuluj. 

W ten sposób jedno ze zleceń zostanie anulowane, a nasz kurier będzie w stanie poprawnie odebrać Państwa przesyłki.

oznacz moderatorów
SandBruk
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

 

Co należy zrobić aby z menadżera paczkomaty usunąć nie aktywne zamówienia od klientów ?

 

Dziękuję

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, 

w celu usunięcia transakcji z Managera Paczek dla istniejącej aukcji Allegro, proszę o dodanie numeru przesyłki w panelu Allegro. Jeśli zamówienie zostało obsłużone wcześniej jakąś przesyłką wystarczy dopisać ten numer w panelu Allegro (Moja sprzedaż -> Zamówienia -> Akcje -> Numery przesyłek).

Przedstawione rozwiązanie spowoduje, że import Allegro nie będzie już zwracał tego zamówienia z filtrem niewygenerowane.

Jeżeli zamówienie nie zostało wcześniej obsłużone poprzez utworzenie przesyłki, to można wpisać nieprawdziwy numer paczki np. INPOST123.

Dodatkowo informuję, że jeśli aukcja nie jest widoczna w Allegro, to na ten moment nie ma możliwości usunięcia nieaktualnych aukcji z systemu Managera Paczek.

oznacz moderatorów
SandBruk
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedż ale w moim przypadku , zamówienie jednego klienta zostało anulowane i został przyznany rabat transakcyjny i nie ma możliwości dodania fikcyjnego nr przesyłki

oznacz moderatorów
SandBruk
#8 Zapaleniec#

Poradziłem sobie ... dziękuję

oznacz moderatorów