Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Błąd przetwarzania Zamówienie jest w statusie, który nie pozwala na wysłanie paczki. Nie mogę nadać paczki wyskakuje napisany komunikat co mam zrobić ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@YODO Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
72671441-4e58-11ed-9adc-59d6777152b1
numer zamówienia
@YODO kupujący nie opłacił tego zamówienia - status płatności to "rozpoczęta", dlatego pojawia się komunikat o statusie, który nie pozwala na nadanie przesyłki. Można wysyłać przesyłki o statusie płatności: "zakończona" lub "płatność przy odbiorze". Nieopłacone zamówienie w ofercie kup teraz zostanie automatycznie anulowane po upływie 7 dni.
Dziękuję Pani bardzo jestem niezmiernie wdzięczny.
@YODO cieszę się, że mogłam pomóc! Pozdrawiam 🙂