Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od 15 minut w dwóch zamówieniach wywala błąd -
Błąd przetwarzania
Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej. Ciekawe jak się mam skontaktować, pomoże ktoś ???
@alleloombard395 czy możesz podać numery tych zamówień? W jaki sposób generujesz etykiety? Czy możesz przesłać zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu?
Przy zamówieniu z odbiorem przez kuriera wszystko ok, a przy zamówieniu z dostarczeniem do paczkomatu, problemy się robią, wylogowanie i zalogowanie, wyłączenie i włączenie komputera nic nie dają
@alleloombard395 dziękuję bardzo! Poproszę jeszcze o numery zamówień przy których taki problem się pojawia, te informacje są konieczne do konsultacji z zespołem technicznym.
078aee52-4faf-11ed-9228-b1dffb6fb97f
6caa0922-4fae-11ed-8d25-4d1a99986605
@alleloombard395 dziękuję! Nie mogę zatwierdzić zdjęcia, ponieważ są tam widoczne dane osobowe, ale przekazałam zgłoszenie i gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać!
Nadal próbuję i ten sam błąd, dodam że występuje on tylko przy zaznaczeniu opcji - Nadam paczkę w Paczkomacie , przy opcji - Zamówię podjazd kuriera błąd nie występuje
Wszystko było dobrze póki nie nastąpiły te dziwne zmiany w wysyłkach, oczywiście jak dziś nie wyślemy to polecą nam punkty za nieterminową wysyłkę 😞
@alleloombard395 rozumiem, przykro mi, ale muszę poprosić Cię o cierpliwość, zespół techniczny sprawdza co mogło spowodować te problemy. Natomiast udało się wykluczyć, że zmiany są związane z wprowadzeniem zmian w narzędziu.
@alleloombard395 Czy problem dotyczy przesyłek Paczkomaty InPost? Jeżeli tak to nadajesz przy pomocy WzA czy Managera InPost?
Inpost paczkomat, nadaję przy pomocy allegro, czyli przy zamówieniu klikam nadaj przesyłkę, i jak wybieram opcję że doręczę do paczkomatu, a następnie "zapisz" to wywala
Błąd przetwarzania
Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.
@alleloombard395 ogólnie metodą 100x mniej problemową jest nadawanie przesyłek z poziomu https://manager.paczkomaty.pl/
@alleloombard395 mam odpowiedź! Problemem jest Twój numer telefonu, ponieważ system nie odczytuje go jako numer komórkowy. Popraw go proszę w polu "Nadawca", gdy zapiszesz te dane, zaktualizują się w Książe adresowej Wysyłam z Allegro i problem nie powinien się powtórzyć.
Dziękuję za Twoje zgłoszenie, poprawimy komunikat, aby w przyszłości nie było wątpliwości co powoduje problem.
Ok spróbuję, dziękuję za info już dokonałem zamówienia z odbiorem przez kuriera, więc trochę nie rozumiem jak powodem może być numer jak zamówić się da tylko nie można wybrać nadania w paczkomacie
ok anulowałem przesyłki i zrobiłem je jeszcze raz, dodanie numeru komórkowego pomogło, czyli jak ktoś ma w firmie stacjonarny to już się nie da 😞 ehhh
Tak czy inaczej dziękuję za pomoc
@alleloombard395 super, dziękuję za informację! Cieszę się, że mogłam pomóc 🙂