anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z nadaniem paczek

MAMY ROZWIĄZANIE!
alleloombard395
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, od 15 minut w dwóch zamówieniach wywala błąd - 

Błąd przetwarzania

Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej.  Ciekawe jak się mam skontaktować, pomoże ktoś ???

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alleloombard395 czy możesz podać numery tych zamówień? W jaki sposób generujesz etykiety? Czy możesz przesłać zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
alleloombard395
#8 Zapaleniec#

allegro screen.jpg

oznacz moderatorów
alleloombard395
#8 Zapaleniec#

Przy zamówieniu z odbiorem przez kuriera wszystko ok, a przy zamówieniu z dostarczeniem do paczkomatu, problemy się robią, wylogowanie i zalogowanie, wyłączenie i włączenie komputera nic nie dają 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alleloombard395 dziękuję bardzo! Poproszę jeszcze o numery zamówień przy których taki problem się pojawia, te informacje są konieczne do konsultacji z zespołem technicznym.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
alleloombard395
#8 Zapaleniec#

078aee52-4faf-11ed-9228-b1dffb6fb97f 

6caa0922-4fae-11ed-8d25-4d1a99986605 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alleloombard395 dziękuję! Nie mogę zatwierdzić zdjęcia, ponieważ są tam widoczne dane osobowe, ale przekazałam zgłoszenie i gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
alleloombard395
#8 Zapaleniec#

Nadal próbuję i ten sam błąd, dodam że występuje on tylko przy zaznaczeniu opcji - Nadam paczkę w Paczkomacie , przy opcji - Zamówię podjazd kuriera błąd nie występuje 

Wszystko było dobrze póki nie nastąpiły te dziwne zmiany w wysyłkach, oczywiście jak dziś nie wyślemy to polecą nam punkty za nieterminową wysyłkę 😞

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alleloombard395 rozumiem, przykro mi, ale muszę poprosić Cię o cierpliwość, zespół techniczny sprawdza co mogło spowodować te problemy. Natomiast udało się wykluczyć, że zmiany są związane z wprowadzeniem zmian w narzędziu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@alleloombard395 Czy problem dotyczy przesyłek Paczkomaty InPost? Jeżeli tak to nadajesz przy pomocy WzA czy Managera InPost? 

oznacz moderatorów
alleloombard395
#8 Zapaleniec#

Inpost paczkomat, nadaję przy pomocy allegro, czyli przy zamówieniu klikam nadaj przesyłkę, i jak wybieram opcję że doręczę do paczkomatu, a następnie "zapisz" to wywala 

Błąd przetwarzania

Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej. 

 

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@alleloombard395 ogólnie metodą 100x mniej problemową jest nadawanie przesyłek z poziomu https://manager.paczkomaty.pl/

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alleloombard395 mam odpowiedź! Problemem jest Twój numer telefonu, ponieważ system nie odczytuje go jako numer komórkowy. Popraw go proszę w polu "Nadawca", gdy zapiszesz te dane, zaktualizują się w Książe adresowej Wysyłam z Allegro i problem nie powinien się powtórzyć.
Dziękuję za Twoje zgłoszenie, poprawimy komunikat, aby w przyszłości nie było wątpliwości co powoduje problem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
alleloombard395
#8 Zapaleniec#

Ok spróbuję, dziękuję za info już dokonałem zamówienia z odbiorem przez kuriera, więc trochę nie rozumiem jak powodem może być numer jak zamówić się da tylko nie można wybrać nadania w paczkomacie 

oznacz moderatorów
alleloombard395
#8 Zapaleniec#

ok anulowałem przesyłki i zrobiłem je jeszcze raz, dodanie numeru komórkowego pomogło, czyli jak ktoś ma w firmie stacjonarny to już się nie da 😞 ehhh 

Tak czy inaczej dziękuję za pomoc 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alleloombard395 super, dziękuję za informację! Cieszę się, że mogłam pomóc 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów