Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Co można zrobić z klientami,którzy odmawiają odbioru przesyłki za pobraniem i zamawiają kolejny raz to samo?
pozdrawiam
@G-PLAST cóż ja w przypadku nieodebranych pobraniówek i braku kontaktu ze strony kupującego niestety ale korzystam z Czarnej listy. Własnie po to aby takie sytuacje sie nie powtórzyły.
Dziękuje za odpowiedź-.
Gdzie jest taka czarna lista i czy tzreba spełnić jakieś przesłanki, żeby kogoś tam dodać?
_Likos_
Dziękuje za odpowiedź-.
Gdzie jest taka czarna lista i czy tzreba spełnić jakieś przesłanki, żeby kogoś tam dodać?
@G-PLAST jeżeli masz uzasadnioną przyczynę, możesz wpisać kupującego na czarną listę. Taką przyczyną mogą być powtarzające się niesfinalizowane zakupy w Twoich ofertach. Kupujących dodasz do listy w tej zakładce, uniemożliwysz im w ten sposób kupowanie wystawionych przez Ciebie przedmiotów.
@G-PLAST jeżeli sytuacja powtarza się to takiego delikwenta zgłoś allegro Kontakt z klientem opisz cała sytuacje może wyślą mu odpowiednią informacje ze to nieładnie, że naraża kupującego na koszty.
Pozostaje oczywiście droga sadowa. ale może wystarczy zaproponowane wyjście przez @_Likos_
Dziękuję
A najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie przesyłek za pobraniem z oferty 🙂
@G-PLAST
Co można zrobić z klientami,którzy odmawiają odbioru przesyłki za pobraniem i zamawiają kolejny raz to samo?
Można m.in. obciążyć kosztami przesyłki powrotnej, można obciążyć kosztami nadania pomniejszonymi o cenę najtańszej opcji dostawy dostępnej w tej ofercie, można naliczyć koszty przechowania rzeczy, która wróciła nieodebrana za okres do momentu wysłania przez Kupującego odstąpienia od umowy.