anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co z klientami, którzy po raz kolejny nie odbierają przesyki za pobraniem

MAMY ROZWIĄZANIE!
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

Co można zrobić z klientami,którzy odmawiają odbioru przesyłki za pobraniem i zamawiają kolejny raz to samo?

 

pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
_Likos_
#21 Demiurg#

@G-PLAST  cóż ja w przypadku nieodebranych pobraniówek i braku kontaktu ze strony kupującego niestety ale korzystam z Czarnej listy.  Własnie po to aby takie sytuacje sie nie powtórzyły.

oznacz moderatorów
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za odpowiedź-.

Gdzie jest taka czarna lista i czy tzreba spełnić jakieś przesłanki, żeby kogoś tam dodać?

oznacz moderatorów
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

_Likos_ 

Dziękuje za odpowiedź-.

Gdzie jest taka czarna lista i czy tzreba spełnić jakieś przesłanki, żeby kogoś tam dodać?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@G-PLAST jeżeli masz uzasadnioną przyczynę, możesz wpisać kupującego na czarną listę. Taką przyczyną mogą być powtarzające się niesfinalizowane zakupy w Twoich ofertach. Kupujących dodasz do listy w tej zakładce, uniemożliwysz im w ten sposób kupowanie wystawionych przez Ciebie przedmiotów. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@G-PLAST jeżeli sytuacja powtarza się to takiego delikwenta zgłoś allegro Kontakt z klientem opisz cała sytuacje może wyślą mu odpowiednią informacje ze to nieładnie, że naraża kupującego na koszty.

Pozostaje oczywiście droga sadowa. ale może wystarczy zaproponowane wyjście przez @_Likos_ 

oznacz moderatorów
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@G-PLAST  

A najlepszym rozwiązaniem jest usunięcie przesyłek za pobraniem z oferty 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

@G-PLAST 
Co można zrobić z klientami,którzy odmawiają odbioru przesyłki za pobraniem i zamawiają kolejny raz to samo?

Można m.in. obciążyć kosztami przesyłki powrotnej, można obciążyć kosztami nadania pomniejszonymi o cenę najtańszej opcji dostawy dostępnej w tej ofercie, można naliczyć koszty przechowania rzeczy, która wróciła nieodebrana za okres do momentu wysłania przez Kupującego odstąpienia od umowy.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów