Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupujacy kupił u mnie przedmiot po czym poinformował mnie telefonicznie że rezygnuje z zakupu i mam nie wysyłać towaru ale on nie ma możliwości anulowania zakupu pomimo moich tłumaczeń nie chce anulować trasakcji
@waldas76 zasady odstąpienia reguluje ustawa konsumencka i tam jest wzór odstąpienia poproś go o to lub napisz że szybciej zrobi to przez allegro inaczej odstąpienia nie ma bo nie ma dowodów 🙂
Jak dałeś do realizacji, to nie może anulować.
Ale może zrobić zwrot. Ty nie wysyłasz, w razie wygenerowanej etykiety, anulujesz ją,
Jak nie masz wygenerowanej etykiety przewozowej, to jak klient zrobi zwrot, zamówienie nie będzie musiało zostać wysłane i nie będzie informacji, że wymaga przesyłki.
A ty zrobisz zlecisz zwrot pieniędzy, wyślesz wniosek o zwrot prowizji i sprawa zakończona.
Ale klient usilnie wmawia mi że nie ma możliwości zwrotu co wiem że nie jest prawdą
Nie ma możliwości anulowania transakcji- tak twierdzi
Napisz mu grzecznie żeby sprawdził tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
szczegóły i tam widzi czy może anulować płatność, anulować zakup, czy zrobić zwrot.