anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy klient sie pomylił i cztery razy kupił ten sam towar?

MAMY ROZWIĄZANIE!
mirka953
#8 Zapaleniec#

Klient miał problemy z płatnoscią i nie zauwazyl ze 4 x kupił produkt. Raz zapłacił za towar a koszty do zapłaty za niego wyszły poczwórnie. Jak to naprawić? Ktos może pomóc? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

@mirka953 opłacona jest jedna transakcja czy cztery ?

oznacz moderatorów
mirka953
#8 Zapaleniec#
jedna
oznacz moderatorów
mirka953
#8 Zapaleniec#

On opłacił jedną a  mi przysłali rachunek za 4

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@mirka953 nie opłacone transakcje najpóźniej po 7 dniach zostaną automatycznie anulowane , a naliczona prowizja zwrócona , w przypadku gdy zakupy były identyczne proces zwrotu prowizji powinien rozpocząć się jutro 

oznacz moderatorów
mirka953
#8 Zapaleniec#

dziękuje

oznacz moderatorów