Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobić, jeśli nie pojawiają się zamówienia w żadnym typie przesyłek na InPost, w związku z tym nie można nadać przesyłki? Dotyczy to dwóch, po pomyślnym wysłaniu ponad 20 przesyłek...
@WydawnictwojanKa Których zamówień dotyczy ten problem?
Mam w tym miejscu?
Mam podać w tym miejscu?
@WydawnictwojanKa tak. moderator to sprawdzi
To zamówienia o numerach:
9fd52be2-959b-11ec-b30b-cb08f5355782
38565571-9186-11ec-ac44-ff690ebe63f8
@WydawnictwojanKa Drugi numer jest prawdopodobnie błędny lub nie dotyczy zamówienia na koncie, z którego tu piszesz.
Pierwsze zamówienie jest z metodą wysyłki Allegro Kurier DPD. To dlatego nie jest widoczne w Managerze Paczek InPost.
Oba numery są prawidłowe, powtarzam drugi skopiowany, bo jest pilniejszy i bardziej newralgiczny. Na pewno dotyczy konta, z którego piszę. Nie mam czasu na zabawę.
38565571-9186-11ec-ac44-ff690ebe63f8
@WydawnictwojanKa w zakładce Zamówienia metodę transportu masz przecież podaną w pozycji DANE DOSTAWY
@WydawnictwojanKa Udało mi się odnaleźć to zamówienie. Przepraszam za wcześniejszą informację.
Tutaj wybraną przez klienta metodą dostawy jest Allegro Odbiór w punkcie DPD, czyli również nie będzie paczki do nadania w Managerze Paczek InPost.
Dzięki, teraz jest ok. Dobrego weekendu 🙂