Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam, proszę o pomoc w kontakcie z kupującym z zamówienia nr 73edcfc7-1371-11ec-b270-b7eed6726004
Kupujący nie odpowiada na telefon , mail i sms, a nie podał pełnego adresu dostawy - podał tylko ulicę bez nr budynku/mieszkania
@Olemi_pl Jeśli kupujący nie odpowiada na Twoje wiadomości, a jego dane są niepełne, zgłoś to za pomocą zakładki Poprawność danych użytkowych. Sprawdzimy to i poprosimy kupującego o ich uzupełnienie.
Dziękuję, zrobione.
Czy po uzupełnieniu danych automatycznie zostanie to zaciągnięte do danych w zamówieniu?
@Olemi_pl w obecnym zamówieniu raczej nie będziesz mógł z automatu ich importować. Najlepiej jakby kupujący anulował zamówienie i kupił jeszcze raz z poprawnymi danymi.
Ok, czy w takim razie w jakiś sposób dowiem się jaki jest pełny adres kupującego po uzupełnieniu tego przez niego?
@Olemi_pl Poprosimy Kupującego o kontakt z Tobą.
Proponuję podjęcie jeszcze jednej próby kontaktu przez Centrum Wiadomości
@ko_alka dziękuję. Już wczoraj została wysłana wiadomość przez Centrum Wiadomości