anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w przypadku braku danych kupującego?

Olemi_pl
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Witam, proszę o pomoc w kontakcie z kupującym z zamówienia nr 73edcfc7-1371-11ec-b270-b7eed6726004

Kupujący nie odpowiada na telefon , mail i sms, a nie podał pełnego adresu dostawy - podał tylko ulicę bez nr budynku/mieszkania

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Olemi_pl Jeśli kupujący nie odpowiada na Twoje wiadomości, a jego dane są niepełne, zgłoś to za pomocą zakładki Poprawność danych użytkowych. Sprawdzimy to i poprosimy kupującego o ich uzupełnienie. 

oznacz moderatorów

Olemi_pl
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, zrobione. 

 

Czy po uzupełnieniu danych automatycznie zostanie to zaciągnięte do danych w zamówieniu?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Olemi_pl  w obecnym zamówieniu raczej nie będziesz mógł z automatu ich importować. Najlepiej jakby kupujący anulował zamówienie i kupił jeszcze raz z poprawnymi danymi.

oznacz moderatorów

Olemi_pl
#8 Zapaleniec#

Ok, czy w takim razie w jakiś sposób dowiem się jaki jest pełny adres kupującego po uzupełnieniu tego przez niego?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Olemi_pl Poprosimy Kupującego o kontakt z Tobą.
Proponuję podjęcie jeszcze jednej próby kontaktu przez Centrum Wiadomości  

oznacz moderatorów

Olemi_pl
#8 Zapaleniec#

@ko_alka dziękuję. Już wczoraj została wysłana wiadomość przez Centrum Wiadomości

oznacz moderatorów