anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w sytuacji uszkodzonych kilku paczek wysłanych w tym samym dniu paczkomatem inpost?

CzesciFranc
#8 Zapaleniec#

Witam, w piątek zostały wysłane paczki paczkomatem inpost. Zgłosiły się 3 osoby z uszkodzonymi paczkami. Paczki tak wgniecione, że rzeczy zapakowane były nie do użytku. Prośba o pomoc. Wszystko było wysłane smart. Dwójka z trzech kupujących nadała już zwrot (reklamacje).

9937a3bc-360b-4c19-bbea-3fdf191abf9c.jpg

IMG_8547.JPG

 

5625a6eb-f495-44b7-9ad9-185df5f7f87c (1).jpeg

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@CzesciFranc poproś o protokół szkody z dnia odbioru, bez tego raczej zapomnij o odszkodowaniu, i zgłoś reklamację ( wymagany protokół ) i jak chcesz wysłać im nowe towary to niech podeślą zrzeczenie się roszczeń bo towar odebrany należy do odbiorcy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

CzesciFranc
#8 Zapaleniec#

Jeżeli oni odesłali towar. To czy mogę ja złożyć protokuł szkody jako sprzedawca ? Podając swoje dane czy muszą to złożyć kupujący.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Szczerze to tej firmie to się rzadko zdarza (przynajmniej u mnie) ,raz jednak też potrafili zmasakrować srebrny świecznik . Widocznie albo paczka nie była odpowiednio zabezpieczona albo przy załadunku coś bardzo ciężkiego na twojej przesyłce wylądowało . Reklamacje składaj w InPoście.

oznacz moderatorów