Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co zrobić z klientem który nie odebrał z paczkomatu i dalej chce ten towar, czy mogę go obciązyć w jakiś sposób jak ma przesyłkę opłaconą
@G-PLAST jeśli chce ponownej wysyłki powinien za nią zapłacić ....powinien .
Jeśli sam nie odebrał a dalej chce ten towar to powinien opłacić drugi koszt nadania .
dzieki
Oczywiście że tak. Sprawdź koszta ponownego nadania i poproś go o wpłatę.
dzięki
@G-PLAST Co to znaczy "ma przesyłkę opłaconą" ? Kupił drugi raz?
Przesyłkę już wykorzystał. Czy anulował zakup lub zgłosił zwrot?
Są dwa wyjścia: poprosić grzecznie o zapłacenie za dodatkową przesyłkę, no bo ktoś musi to zapłacić. Druga opcja niech zgłosi formalne odstąpienie umowy, kliknie zwrot, ty zwracasz pieniądze a on niech kupi ponownie. Allegro zwróci ci prowizję przynajmniej.
dziękuje
@G-PLAST nie piszesz czy klient miał smarta , czy opłacił przesyłkę . Musisz wziąć pod uwagę jedno jeśli przesyłka była opłacona przez klienta , w przypadku odstąpienia od umowy zobowiązany jesteś zwrócić oprócz kosztów towaru również koszt przesyłki , może lepiej ponowne nadanie wziąć na siebie ... klient nie zapomni .