Co zrobić z klientem który nie odebrał z paczkomatu i dalej chce ten towar
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co zrobić z klientem który nie odebrał z paczkomatu i dalej chce ten towar, czy mogę go obciązyć w jakiś sposób jak ma przesyłkę opłaconą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@G-PLAST jeśli chce ponownej wysyłki powinien za nią zapłacić ....powinien .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli sam nie odebrał a dalej chce ten towar to powinien opłacić drugi koszt nadania .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzieki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście że tak. Sprawdź koszta ponownego nadania i poproś go o wpłatę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzięki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@G-PLAST Co to znaczy "ma przesyłkę opłaconą" ? Kupił drugi raz?
Przesyłkę już wykorzystał. Czy anulował zakup lub zgłosił zwrot?
Są dwa wyjścia: poprosić grzecznie o zapłacenie za dodatkową przesyłkę, no bo ktoś musi to zapłacić. Druga opcja niech zgłosi formalne odstąpienie umowy, kliknie zwrot, ty zwracasz pieniądze a on niech kupi ponownie. Allegro zwróci ci prowizję przynajmniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziękuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@G-PLAST nie piszesz czy klient miał smarta , czy opłacił przesyłkę . Musisz wziąć pod uwagę jedno jeśli przesyłka była opłacona przez klienta , w przypadku odstąpienia od umowy zobowiązany jesteś zwrócić oprócz kosztów towaru również koszt przesyłki , może lepiej ponowne nadanie wziąć na siebie ... klient nie zapomni .