anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co zrobić

moba-shop
#8 Zapaleniec#

klient kupił pampersy po miesiącu zgłasza reklamację że niby przeciekają żąda zwrotu całej kwoty.zaproponowałam aby odesłam zgłosił zwrot ,brak chęci na to z jego strony wysyła grożby i paragrafy.

nie chce udowonić problemu ani zwrócić produktu ,jawne wyłudzenie pieniędzy co teraz

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

_Likos_
#21 Demiurg#

@moba-shop  14 dnia rozpatrzeć reklamacje.

Jeśłi nie ma podstaw do jej uznania - odrzucić. Jeśli są podstawy do uznania - uznać

oznacz moderatorów

moba-shop
#8 Zapaleniec#

wystawił negatywa i straszy Czternaście dni temu złożyłem reklamację u sprzedawcy, domagając się obniżenia ceny produktu. Do tej pory sprzedawca nie odpowiedział na moją reklamację ani jej nie przyjął, a zwrot pieniędzy nie został zrealizowany. Niniejszym składam ostateczne żądanie wymiany wadliwego produktu na inny o odpowiedniej jakości. Produkt nie jest zgodny z umową z następujących powodów: • Nie posiada właściwości, które tego typu przedmioty powinny mieć, biorąc pod uwagę ich przeznaczenie. • Podczas normalnego użytkowania produkt nie spełnia oczekiwanej funkcjonalności, powodując w szczególności przecieki i uszkodzenia odzieży. • Produkt tej samej marki zakupiony od innych sprzedawców nie wykazuje takich wad, co wskazuje na problem z jakością konkretnej partii. Zgodnie z art. 561(5) Kodeksu cywilnego, Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do niniejszego żądania. Niedopełnienie tego obowiązku będzie równoznaczne z przyjęciem skargi i w razie konieczności podejmę dalsze działania w celu rozwiązania tej sprawy.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@moba-shop  no co tu dużo mówic. Ma racje

Jełsi nie odniesiesz sie do reklamacji w ciągu 14 dni zostaje ona uznana z mocy prawa.

Wiec jeśli termin nie minął sugeruje - wydac taka czy inna decyzje

oznacz moderatorów

moba-shop
#8 Zapaleniec#

3 grudnia zgłosił dyskusję i tego samego dnia została mu udzielona odpowiedz że nie mam podstaw do tego aby uwzglądnić reklamację .

to co mam teraz dalej zrobić???

 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

odrzuć reklamacje z powodu braku możliwości jej rozpatrzenia skoro nie chce odesłać towaru, możesz też wysłać mu etykietę na którą może odesłać towar - pamiętaj by wydać decyzje reklamacyjną do 14 dni od zgłoszenia problemu

oznacz moderatorów

moba-shop
#8 Zapaleniec#

w jaki sposób orzucić reklamacje tylko pisząc w dyskusji!

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

Możesz tak napisać w dyskusji: Informujemy, że nie możemy rozpatrzyć Pana/Pani reklamacji pozytywnie z uwagi na brak otrzymania reklamowanego towaru. W tym momencie odrzucamy reklamację. 

Zgodnie z procedurą reklamacyjną, podstawą rozpatrzenia reklamacji jest udostępnienie reklamowanego produktu w celu weryfikacji zgłaszanych wad.

Jeśli posiada Pan/Pani przedmiot reklamacji, prosimy o jego odesłanie na nasz adres. Alternatywnie możemy również zorganizować odbiór towaru za pośrednictwem naszego kuriera – wystarczy skontaktować się z nami w celu ustalenia szczegółów.

Jednocześnie informujemy, że przysługuje Panu/Pani prawo do odwołania się od niniejszej decyzji pod warunkiem udostępnienia reklamowanego towaru.

W przypadku pytań lub chęci skorzystania z opcji odbioru towaru prosimy o kontakt.

oznacz moderatorów

moba-shop
#8 Zapaleniec#

Dzięki za pomoc 🙂

oznacz moderatorów

bosek_2804
#12 Orędownik#

Zwrot zużytych ? Niech odsyła do producenta. 😉 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

napisz mu ,że pampersy są dedykowane dla dzieci , a te z natury mają małe pęcherze

oznacz moderatorów

moba-shop
#8 Zapaleniec#

już wystawił negatywa ,obstawiam że są zużyte i dlatego nie chce odesłać

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

kupił, zasikał i chce "piniondze" na nowe

oznacz moderatorów

bosek_2804
#12 Orędownik#

Typowy klient Allegrowy. 

oznacz moderatorów