Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient kupił pampersy po miesiącu zgłasza reklamację że niby przeciekają żąda zwrotu całej kwoty.zaproponowałam aby odesłam zgłosił zwrot ,brak chęci na to z jego strony wysyła grożby i paragrafy.
nie chce udowonić problemu ani zwrócić produktu ,jawne wyłudzenie pieniędzy co teraz
@moba-shop 14 dnia rozpatrzeć reklamacje.
Jeśłi nie ma podstaw do jej uznania - odrzucić. Jeśli są podstawy do uznania - uznać
wystawił negatywa i straszy Czternaście dni temu złożyłem reklamację u sprzedawcy, domagając się obniżenia ceny produktu. Do tej pory sprzedawca nie odpowiedział na moją reklamację ani jej nie przyjął, a zwrot pieniędzy nie został zrealizowany. Niniejszym składam ostateczne żądanie wymiany wadliwego produktu na inny o odpowiedniej jakości. Produkt nie jest zgodny z umową z następujących powodów: • Nie posiada właściwości, które tego typu przedmioty powinny mieć, biorąc pod uwagę ich przeznaczenie. • Podczas normalnego użytkowania produkt nie spełnia oczekiwanej funkcjonalności, powodując w szczególności przecieki i uszkodzenia odzieży. • Produkt tej samej marki zakupiony od innych sprzedawców nie wykazuje takich wad, co wskazuje na problem z jakością konkretnej partii. Zgodnie z art. 561(5) Kodeksu cywilnego, Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do niniejszego żądania. Niedopełnienie tego obowiązku będzie równoznaczne z przyjęciem skargi i w razie konieczności podejmę dalsze działania w celu rozwiązania tej sprawy.
@moba-shop no co tu dużo mówic. Ma racje
Jełsi nie odniesiesz sie do reklamacji w ciągu 14 dni zostaje ona uznana z mocy prawa.
Wiec jeśli termin nie minął sugeruje - wydac taka czy inna decyzje
3 grudnia zgłosił dyskusję i tego samego dnia została mu udzielona odpowiedz że nie mam podstaw do tego aby uwzglądnić reklamację .
to co mam teraz dalej zrobić???
odrzuć reklamacje z powodu braku możliwości jej rozpatrzenia skoro nie chce odesłać towaru, możesz też wysłać mu etykietę na którą może odesłać towar - pamiętaj by wydać decyzje reklamacyjną do 14 dni od zgłoszenia problemu
w jaki sposób orzucić reklamacje tylko pisząc w dyskusji!
Możesz tak napisać w dyskusji: Informujemy, że nie możemy rozpatrzyć Pana/Pani reklamacji pozytywnie z uwagi na brak otrzymania reklamowanego towaru. W tym momencie odrzucamy reklamację.
Zgodnie z procedurą reklamacyjną, podstawą rozpatrzenia reklamacji jest udostępnienie reklamowanego produktu w celu weryfikacji zgłaszanych wad.
Jeśli posiada Pan/Pani przedmiot reklamacji, prosimy o jego odesłanie na nasz adres. Alternatywnie możemy również zorganizować odbiór towaru za pośrednictwem naszego kuriera – wystarczy skontaktować się z nami w celu ustalenia szczegółów.
Jednocześnie informujemy, że przysługuje Panu/Pani prawo do odwołania się od niniejszej decyzji pod warunkiem udostępnienia reklamowanego towaru.
W przypadku pytań lub chęci skorzystania z opcji odbioru towaru prosimy o kontakt.
Dzięki za pomoc 🙂
Zwrot zużytych ? Niech odsyła do producenta. 😉
napisz mu ,że pampersy są dedykowane dla dzieci , a te z natury mają małe pęcherze
już wystawił negatywa ,obstawiam że są zużyte i dlatego nie chce odesłać
kupił, zasikał i chce "piniondze" na nowe
Typowy klient Allegrowy.