anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co zrobiło allegro żeby poinformować kupujących o awarii?

iBork
#9 Pomysłodawca#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Nie każdy potrafi przyznać się do błędu .

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

No to fajnie.
Korzystam z allegro jako kupujący od początku.
Ogarniam allegro jako sprzedawca i stwierdzam że, raczej wiem co gdzie jest.
Ale pierwsze słyszę o zakładce aktualności dla kupujących!

Gdzie takie cudo występuję? Przed chwilą próbowałem znaleźć, ale zrezygnowałem.

oznacz moderatorów

plusk_pl
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje.
Z linku to można przejść.
Ale jak to znaleźć z poziomu allegro? W co wejść gdzie kliknąć i pod jaki zamszony kamień zaglądnąć?

oznacz moderatorów

plusk_pl
#9 Pomysłodawca#

Jak wejdziesz na Moja sprzedaż i zjedziesz bardzo nisko, pod akademią allegro, tam są te aktualności 

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Ok.
Ale dla kupujących z tego co (siedziałem i zaglądałem we wszystkie zakładki) droga do odnalezienia jest w:
Prawy górny róg, trzeba kliknąć "nick allegro", trzeba przejść w konto, w zakładce "centrum pomocy", trzeba kliknąć "pomoc" wybrać opcję "dla kupujących" i dopiero tam znajduję się "Problemy z nadawaniem przesyłek".

Czyli "pies z kulawą nogą tam nie trafi"!

ALLEGRO - TAKA INFORMACJA POWINNA BYĆ NA KAŻDEJ STRONIE W BANERZE NA CZERWONYM TLE!
SPRZEDAJĄCY BĘDĄ DOSTAWAĆ NEGATYWY ZA OPÓŹNIENIA!

CO BĘDZIECIE ODPOWIADAĆ?
ŻE KUPUJĄCY MAJĄ PRAWO DO SUBIEKTYWNYCH OCEN?

oznacz moderatorów