anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co allegro zrobiło w sprawie awarii by kupujący o tym wiedzieli?

rolnikwszpilkach
#9 Pomysłodawca#

Co allegro zrobiło w sprawie awarii by kupujący o tym wiedzieli?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

iBork
#9 Pomysłodawca#

nie wiem, ale się domyślam, że nic

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

nuuuu.... przecież pobrało prowizję , mało ? 😁

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@rolnikwszpilkach Dodaliśmy informację na ten temat w aktualnościach.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi poważnie?

Uważasz, że każdy kupujący przed zakupem zagląda do aktualności?

Nieźle jesteście wszyscy oderwani od rzeczywistości.

Komunikat powinien pojawić się w momencie logowania do portalu, dając szansę kupującym na podjęcie decyzji: kupuje czy nie

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

 

 

 

@AGLOPRIMA2 "Komunikat powinien pojawić się w momencie logowania do portalu, dając szansę kupującym na podjęcie decyzji: kupuje czy nie"


Mało kto się ciągle wylogowuje i loguje powtórnie, więc mało kto taki komunikat zobaczy. 
Dlatego komunikat powinien się pojawiać po kliknięciu "kup teraz" lub "licytuj". 
Ale wtedy część klientów mogłaby zrezygnować z zakupu, spadną prowizje dla allegro, więc wolą dać komunikat tak żeby prawie nikt go nie zauważył. I potem pisać takie brednie "no przecież był komunikat". Hipokryzja.

 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów