Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, obawiam się że osoba która kupiła ode mnie przedmiot cofnęła przelew, wysłała mi potwierdzenie przelewu lecz środków na allegro lokalnie dalej nie ma a czekam 38 godzin, ja jej wysłałem kupiony przedmiot z racji że właśnie wysłała to potwierdzenie, ale teraz już zwątpiłem czy pieniądze dojdą. Mogę coś z tym zrobić?
@xDorekk No to czekaj i "módl się" żeby przelew doszedł, nie wysyłaj nigdy jak nie masz kasy na koncie. Możesz ją postraszyć, zgłoszeniem na Policję.
@xDorekk Nie cofnęła przelew, tylko nie zapłaciła. Nie wysyła się towaru po okazaniu potwierdzenia przelewu, tylko po pojawieniu się pieniędzy na koncie. Potwierdzenia bywają fałszywe.
@xDorekk Skontaktuj się ponownie z osobą, która dokonała zakupu. Jeśli nie wyjaśni to sprawy, daj nam znać tutaj.
Minęło ostatnie dzisiejsze księgowanie w Pekao, pieniędzy dalej nie mam, mogę tu wysłać to potwierdzenie przelewu? Bo nie wiem czy jest fałszywe czy jednak dobre.
Ci co wysyłają takie potwierdzenia sprzedawcom zazwyczaj liczą, że uda im się wyłudzić towar bez wpłaty, więc to potwierdzenie najprawdopodobniej jest fałszywe. Ten kto chce kupić, kupuje i płaci, a sprzedawca pieniądze po chwili widzi na koncie Allegro.
takie o to potwierdzenie dostałem
[edycja]
Przecież to nie jest przelew na Twoje konto do PEKAO, tylko zwykły przelew tradycyjny przez Allegro Finanse. Tych pieniędzy nie dostaniesz na Twoje konto, jeśli ich sam nie wypłacisz (pod warunkiem zaksięgowania ich wcześniej na koncie Allegro). Zapoznałeś się w ogóle z zasadami sprzedaży ? Masz prawa upubliczniać dane kupującego? Bez przesady, ale kto by dla 40zł. robił szwindle - zastanów się.
Twierdzisz, że czekasz na środki 38 godzin, a przelew zrealizowany był dopiero dzisiaj!
@xDorekk Tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji sprawdź czy pieniądze dotarły.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@xDorekk Usunęłam zamieszczone potwierdzenie, bo były na nim widoczne dane klientki.
Transakcja z 28 grudnia ma u nas status "nieopłacona". Jeśli kupująca wykonała przelew za pośrednictwem Allegro Finanse, powinna się z nami skontaktować bezpośrednio. Wówczas postaramy się pomóc.
no dobrze lecz pieniędzy dalej nie ma, niby tylko 40zł ale potrzebuje tych pieniędzy.
a kupująca w ogóle się nie odzywa, 0 kontaktu.
@xDorekk Jeśli transakcja widnieje w naszym systemie jako "nieopłacona", oznacza to, że nie otrzymaliśmy przelewu, o którym piszesz. Dlatego jeżeli kupująca twierdzi, że go wykonała powinna się z nami skontaktować bezpośrednio.
No dobrze a co jeśli się nie skontaktuje? Kupująca nie odpisuje od 3 dni i raczej sie to nie zmieni.
@xDorekk Przekazałam Twoją sprawę do weryfikacji i otrzymałam dzisiaj informację, że konto kupującej zostało zablokowane. Zalecamy zgłoszenie sprawy na policję. Z naszej strony przekażemy dane, którymi dysponujemy jeśli otrzymamy zapytanie w tej sprawie.