anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

częściowy zwrot środków

KAZOLA_EH
#8 Zapaleniec#

witam, otrzymałam zwrot białych trampek. niestety jeden z nich jest zalany przez co sa żółte plamy. chciałabym zwrócić czescowo tylko kwotę. proszę o poradę jak to wygląda od strony allegro protect? nie do końca widzę informację czy jesi klient wystąpi o zwrot z allegro protect to ja i tak będę musiała mu zapłacić? dodam że klientka się wypiera że takie buty już były. aczkolwiek nie zgłosiła tego więc jak powinnam do tego podejść?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

az1rael
#21 Demiurg#

@KAZOLA_EH wypierać się może ale skoro nie zgłosiła tzn że dostała towar jaki trzeba w stanie jakim trzeba. Skoro to zwrot to oddajesz tyle ile towar jest wart na dzień dzisiejszy art 34.4 uk ewentualnie daj trampki do czyszczenia wcześniej obfotografuj na użytek dowodowy. Za czyszczenie potrąć ze zwrotu wysyłając w dyskusji fakturę za usługę. Co do protect i tak dostanie kasę bo kupujący są święci byleby nie z twoich pieniędzy ale jak udokumentujesz np j.w to nie ma opcji by z twoich pieniędzy

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Masz dowody że taki zwrócił, zwracasz tyle ile jest towar wart, a czy otrzyma kasę z AP to Ty już nie masz na to wpływu.

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@KAZOLA_EH Zanim zrobisz potrącenie i rozpoczniesz spór z kupującą, sprawdź czy plam nie da się łatwo usunąć. Jeśli się da, możesz to zrobić sama i bez problemu sprzedać trampki. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych dyskusji i niemal pewnego negatywa. A jak masz czas i nerwy, to zrób tak, jak radzą inni.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@-Sainkho- Tu chodzi wg zasady, żeby nie dać i nie mieć żadnych roszczeń. Jeszcze tego nie zauważyłaś?🙄

oznacz moderatorów

KAZOLA_EH
#8 Zapaleniec#

zauważyłam że wielu sprzedawców tak właśnie robi - nie podejmuje ryzyka bo się boi... 

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@KAZOLA_EH zauważyłam że wielu sprzedawców tak właśnie robi - nie podejmuje ryzyka bo się boi... 

Czasem powstrzymanie się od roszczeń wobec konsumenta wynika nie tyle ze strachu, co z racjonalnego podejścia do sprzedaży. Nie warto wchodzić w spór z kupującym, jeśli koszt, jaki się poniesie w przypadku zaniechania sporu, jest znikomy.

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@LEW433 Sprzedający tutaj często potrafią przywołać z pamięci tylko jeden numerek z ustawy - 34.4 😁

Nawet przy zwrocie towaru w ramach reklamacji powołują się na niego.

oznacz moderatorów

KAZOLA_EH
#8 Zapaleniec#

nie da się właśnie, jakby tak było to na pewno bym nie chciała się kłócić... zaryzykuję 🙂 dzięki za pomoc

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@KAZOLA_EH Przed dokonaniem zwrotu obniżonej kwoty wyślij kupującej mailem oświadczenie o potrąceniu. Załącz do tego fakturę za czyszczenie. W ten sposób dochowasz formalności.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Faktura za czyszczenie może czasem przekroczyć wartość towaru i ciekawe co wtedy na to powie kupujący.

oznacz moderatorów

KAZOLA_EH
#8 Zapaleniec#

raczej planuje po prostu po niższej cenie je sprzedać 🙂 dlatego chce wywalczyć ten mniejszy zwrot - choć nie powiem boję się zacząć😂

oznacz moderatorów

-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@kolekcjoner608 Faktura za czyszczenie może czasem przekroczyć wartość towaru i ciekawe co wtedy na to powie kupujący.

Dlatego właśnie sugerowałam czyszczenie we własnym zakresie. Nie wiem, jaka część tramka jest poplamiona, ale jest mnóstwo "domowych" metod, które mogłyby się okazać skuteczne.

oznacz moderatorów