Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Właśnie zobaczyłam, że jedna z paczek, która wyszła ode mnie w terminie (zakup 2 listopada po 13, wysłany 3 listopada), dziś jest cały czas jako "w drodze", nie "w doręczeniu", więc do klienta już dziś raczej nie dotrze, a powinna, tak też wyświetlało się klientowi przy zakupie. Czy w takim przypadku, skoro wszystko z mojej strony zrobione zostało w terminie, a zawiodła firma kurierska by dostarczyć na czas, jakość sprzedaży będzie u mnie przez to obniżona?
Nr przesyłki: AD0184GBF5
@SPHayWay według nowego naliczania punktów zawsze liczą najlepszą dla Ciebie opcje, więc jeśli kurier odebrał paczkę 3 lis 2025 o godzinie 13:41, to dla Ciebie punty nie polecą
Dzięki za wyjaśnienie 🙂