anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas na wysyłkę

MAMY ROZWIĄZANIE!
olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Mam ustawiony czas wysyłki 1 dzień, a w godzinach, że jeśli klient zamówi do godz. 12:00, to będzie nadane dzisiaj. Dlaczego zamówienia z godziny 12:35 muszę wysłać tego samego dnia, skoro powinnam mieć 1 dzień na wysyłkę dodatkowo mam ustawioną godzinę dla niektórych przewoźników, która już minęła?

Pozdrawiam

Olsilo Sklep

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
fox_paws
#15 Entuzjasta#

@olsilo_sklep Bo Allegro prezentuje czas dostawy "korzystniejszy dla kupujących"

oznacz moderatorów
olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca#

Wg mojej opinie wcale nie jest to korzystne dla klienta. Lepiej jak klient myśli, że dostanie wysyłkę dzień później niż jak ma być zawiedziony z tego powodu. Po co jest opcja ustawiania czasu i godzin, które dostosowujemy do naszego czasu pracy bo nie jesteśmy robotami pracującymi wg algorytmu skoro Allegro i tak to zmienia.

oznacz moderatorów
Aleja-Gier
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

u nas to samo, wysyłka 1 dzień, ustawienia wysyłki tego samego dnia przy zamówieniach złożonych do godz. 9:00. Przykład z dzisiaj, zamówienie 12:12 i wysyłka musi być zrealizowana do godz. 23:59. Nie wysyłam zamówień po swojej godzinie granicznej a i tak klienci dostają nieprawdziwe informacje.

oznacz moderatorów
arkadiadyble
#7 Wielbiciel#

U nas taka sama sytuacja, godziny graniczne ustawione na 9:00, a w ofertach mniej więcej do godziny 13:00 pokazuje informację "dostawa jutro". Zarobiliśmy już negatywa za to, klient bardzo wulgarny napisał, że jego nie interesuje, że mamy czas na wysyłkę do 11.02, bo jemu Allegro pokazało, że on paczkę dostanie 11.02 i jego nie interesuje to, co my deklarujemy. Zgłaszałam to już kilkukrotnie, dostałam tylko odpowiedź, że to "szacowany czas" i "przewidywany czas", ale niestety klienci tego nie rozumieją, powinno to być dobrze wyeksponowane, że czas jest "przewidywany", a nie "gwarantowany" ;/

oznacz moderatorów
julienail
Moderatorka
Moderatorka

@olsilo_sklep Jest to proponowany czas wysyłki, żebyś był w stanie spełnić przewidywany czas dostawy. Dla jakości sprzedaży ważny jest czas, który ustawiasz samodzielnie. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca#

Ale niestety tak nie jest, bo klient widzi inny czas dostawy, gdzie ja nie jestem w stanie zmieścić się w tym czasie. Dokładnie tak samo jak opisują sprzedawcy wyżej. Czy Moderatorzy są sprzedawcami na allegro? Zastanawiam się czy Pani wie o czym piszemy. Może moderatorzy powinni zgłaszać takie problem, gdzieś dzięki czemu można by usprawnić działanie allegro.

oznacz moderatorów
Aleja-Gier
#9 Pomysłodawca#

Szanowna Pani Moderatorko,

właśnie chodzi o to, żebyście Państwo nie ustawiali proponowanego czasu przez Was tylko pokazywali czas, w którym sprzedawca ma możliwość taką paczkę nadać. Jeżeli mamy ustawioną graniczną godzinę 9:00 to z różnych względów nie możemy nadać paczek zamówionych np. o 11:00. Poza tym godziny graniczne powinny być widoczne dla klienta i to on powinien zdecydować.

oznacz moderatorów
olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca#

Szkoda, że rozmowa na tym się kończy i nic dalej się w tym temacie nie dzieje. A widzę, że temat jest poruszany często, więc jest problem. Jako sprzedawcy zależy mi na kliencie, na jego zadowoleniu i na tym, aby przesyłki docierały terminowo wg czasu, który określam w ustawieniach.

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@olsilo_sklep Ten problem pojawia się tutaj średnio 3-4 razy w tygodniu, ale Allegro okazuje się w tej materii niezwykle odporne na wiedzę.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@TomBanknoter @olsilo_sklep @Aleja-Gier jest to przewidywany czas dostawy. 

W tej zakładce możesz oznaczyć opcję ''wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja''.

Z tej opcji możesz skorzystać, jeśli wysyłasz przesyłki szybciej niż deklarujesz i nie chcesz, aby system uwzględniał to w predykcji dostawy. Gdy klikniesz w tę opcję, to w Twoich ofertach z deklarowanym czasem wysyłki, pokażemy przewidywany czas dostawy nie krótszy niż Twoja deklaracja wysyłki.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
arkadiadyble
#7 Wielbiciel#

Ta opcja działa tylko dla wysyłek 2 - 3 dni (nie sprawdzałam dla dłuższego czasu wysyłki), a nie dla wysyłki 1 dzień, gdzie np. mamy ustawione godziny graniczne 9:00, więc po tej godzinie Allegro powinno pokazywać klientom "dostawa pojutrze", a nam w szacowanym czasie "czas na wysłanie do dnia następnego". O tym cały czas piszemy i próbujemy Państwu wytłumaczyć jak to wygląda z naszej strony - strony sprzedających.
Dodatkowo włączenie opcji, o której Pan pisze, spowoduje zmiany tylko na 10 dni, nie ma możliwości włączenia tego na stałe, co również jest problemem. Powinna być dodatkowa opcja, żeby można było wyłączyć dostawy szybsze niż moja deklaracja na stałe, a nie tylko na 10 dni (ta opcja jest przydatna w awaryjnych sytuacjach bądź w trakcie urlopów).

oznacz moderatorów
Aleja-Gier
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie, my również mamy ustawiony 1 dzień i zamówienia złożone do godz. 9:00 powinny być wysłane tego samego dnia.

Mój deklarowany czas wysyłki tego samego dnia jest ustawiony dla zamówień złożonych do godz. 9:00 i taka też powinna być informacja dla klienta (uczciwa i zgodna z prawdą).

Dlaczego dla klienta nie jest widoczna moja graniczna godzina?

oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@gdvorek Znamy to ctrl-c/ctr-v na pamięć, i nie rozwiązuje to żadnych problemów. Jedyną sensowną opcją byłoby zlikwidowanie tej "predykcji" i pokazywanie czasu, jaki podaje sprzedawca - bo on sam wie najlepiej kiedy i jak wysyła

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@TomBanknoter rozumiem, że moja odpowiedź nie jest dla Ciebie satysfakcjonująca. To jest informacja jaką jestem w stanie przekazać w tym temacie.

Przy kontakcie z obsługą klienta Allegro, zachęcam do zgłaszania sugestii - proszę mi zaufać, że na ich podstawie odpowiednie zespoły podejmują działania.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@gdvorek Odpowiedź jest po prostu taka sama jak zawsze - ale ja rozumiem uwarunkowania, więc nie bierz tego do siebie 😎

oznacz moderatorów
olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca#

A moderatorzy nie zgłaszają globalnych problemów dla usprawniania systemu? Od znajomych słyszę: " nie kupuję na allegro, bo.... i zła opinia", może warto byłoby zmieniać allegro "rzeczywiście", nie traktować sprzedawców jako największe zło i poszerzać bazę odbiorców. Przecież rozwiązanie tego problemu, to korzyść dla wszystkich- kupującego, bo dostaje w terminie, sprzedawcy, bo wysyła w terminie, Allegro bo ma zadowolonych klientów, moderatorów, bo 20% mniej trucia d.... ze strony sprzedawców, gdzie można się skupić na cięższych być może problemach 🙂

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@TomBanknoter dzięki.

@olsilo_sklep oczywiście, że zgłaszamy. Możesz również samodzielnie zgłaszać usprawnienia tu - daje Wam również znać jakie dodatkowe czynności mogą być pomocne. Każdego dobrowolna decyzja czy z moich sugestii skorzysta.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca#

Zgłosiłam. ''wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja''- to mam zaznaczone, ale nie działa.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów