Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem już gdzie pisać. W czwartek wieczorem zgłosiłem problem z kontem - wrzuciliście mi łącznie ok 350 ujemnych punktów, bo nie odpowiedziałem na jakiś anons towarzyski w "wiadomościach do sprzedającego"
Sprzedaż spadła już o 90%, bo wylatuje w trafności.
W jakim czasie odpowiadacie na tego typu zgłoszenia i po jakim czasie sytuacja wróci do normy (pechowe wiadomości - były dwie - były 21-go i 22-go).
Tak - już wiem - kropka, albo autoresponder.
@Eskim83 jakie zgłoszenie masz na myśli? Czy pisałeś do nas za pomocą formularza? Czy możesz podać numer sprawy?
Wyniki w panelu Jakość sprzedaży dotyczą ostatnich 30 dni, więc po takim czasie sytuacja wróci do normy.
Rozmawiałem na czacie. Wczoraj ktoś mi odpisał, ale zupełnie nie na temat (wspomniał jedynie o tych 30-dniach, ale nie chciało mi się wierzyć)
To może być?
ref:_00D24aE05._5003VSsoo6:ref
Wiadomość ok. 22.09 22:00
Moja reklamacja w sprawie nieudzielenia odpowiedzi jest rozpatrywana przez allegro już 45 dzień, także...
@Eskim83 Na zgłoszenia przez formularz odpowiedzi pojawiają się zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
Jeśli chodzi o wspomniane 30 dni, to zgodnie z tym, co napisała Monika - sytuacja w Twojej jakości sprzedaży wróci do normy za 30 dni.
Na każdą wiadomość należy odpisać, wystarczy np "?" i gotowe 😉
Wiadomo, że allegro odpowie dopiero jak ta wiadomość przestanie liczyć się w statystykach - i otrzymasz odpowiedź, że to już nie ma dla Ciebie żadnego znaczenia.
Wykończycie mnie. -80 punktów za źle podpięte produkty, -200 za to że nie odpowiedziałem na propozycję rozmowy o seksie i -70, bo po czyjejś radzie zdecydowałem się jednak napisać kropkę (średni czas odpowiedzi się wydłużył).
Zgłaszam prośbę o zmianę kategorii przy produktach, które ktoś źle podpiął, uzupełniam od nowa parametry, a teraz muszę wszystkie zgłoszone oferty od nowa spisać i zgłosić ponownie, by Państwo przepięli. Dobrze rozumiem? 60% ubrań, które wystawiam ma złą kategorię, a nie mogę wybrać właściwej.. udostępnijcie jakiś panel gdzie będzie można to w miarę szybko zgłaszać, bo to zajmuje zdecydowanie zbyt dużo czasu. Najlepiej zgłaszać bez uzupełniania cech - te można uzupełnić później.
i poprawcie te literówki:
* Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów
* Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów
Bo te parametry nie dotyczą klientów, a użytkowników serwisu.. a to spora różnica.
sprostuję, aby nie było - nie rozmowy o seksie, a rozmowy na "te tematy"
I jeszcze jedno - nie wystawiłem ani jednego produktu w złej kategorii (tak mi się przynajmniej wydaje) - podpiąłem się pod produkt, który już był wystawiony.
I znowu piszecie głupoty:
"Nie możesz umieszczać oferty w kategorii nieodpowiadającej sprzedawanemu towarowi. Utrudnia to kupującym wyszukiwanie interesujących ich przedmiotów.
Możesz poprawić i wznowić swoją ofertę. Pamiętaj przy tym o wybraniu właściwej kategorii i dostosowaniu parametrów opisujących Twój towar. Miej na uwadze, że wybór nowej kategorii dla Twojej oferty może się wiązać z odłączeniem od produktu i ze zmianą opłaty, zgodnie z aktualnym cennikiem opłat."
Nie umieściłem oferty w kategorii, a podpiąłem się pod właściwy produkt w niewłaściwej kategorii. Produkt, który serwis mi polecił po kodzie EAN. Ponadto nie mogę wybrać właściwej kategorii, więc drugi akapit jest bez sensu
Karajcie tych co podają błędne kategorie przy tworzeniu produktu, a nie tych co się podpinają pod produkt.
Ostatnia rzecz i kończę temat. Aktualnie produktów z plakietką SUPERCENA mam ponad 800, zgłosiłem też produkty do Smart Week.
Jest to mój 1-szy miesiąc sprzedaży. Odpowiadam w ciągu godziny, przyjmuje zwroty, bo klient uszkodził przy wyciąganiu produktu, załatwiam wysyłkę za granicę na własny koszt. Staram się jak mogę, a Wy mi zabijacie sprzedaż z powodu anonsu towarzyskiego od jakiegoś przypadkowego użytkownika serwisu..
I nie chodzi o to, że dostałem te ujemne punkty (mogę to zrozumieć). Chodzi tylko o sposób podejścia do problemu - jak to nie jest problem techniczny to mamy Cię gdzieś.
Na miesiąc odpuszczam i skupiam się na tych kanałach w których można się skupić na poprawianiu jakości obsługi, a nie walce z korporacją. Przez te przepychanki popełniłem już zresztą kilka błędów i nie dopilnowałem np. 2-ch wysyłek.