anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czas wysyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
accadia
#12 Orędownik#

Witajcie 🙂

Na Allegro jako firma sprzedawałem sporo - jednak już prawie 10 lat miałem przerwy, dlatego można powiedzieć, że uczę się  na nowo.

Jedną z najbardziej wkur#!! rzeczy jest próba obliczenia prowizji przy różnych zmiennych (wysyłkach, ustawionych usługach dodatkowych itp.) - najbardziej brakuje wszystkich niezbędnych informacji w jednym miejscu - trzeba skakać po różnych załącznikach i przekopywać się przez nie - ale staram się nie narzekać, tylko jakoś to ogarniać.

Nie wiem co przyniesie przyszłość i czy uda mi się wytrzymać tutaj dłuższy czas (przeraża mnie ilość narzekających sprzedających oraz cwaniactwo kupujących - ale jakoś to może będzie).

 

Allegro do oceny sprzedającego bierze m.in. czas wysyłki, tudzież wprowadzenia danych (nr przesyłki) do systemu... wiadomo -im szybciej tym lepiej. 

Pytanie: jak to się ma podczas weekendów, świąt itp. - czy jeśli klient coś kupi w sobote lub inny wolny dzień  - powinienem ścisnąć zadek i jak najszybciej nadać przesyłkę, czy są uwzględniane weekendy i jeśli towar sprzedany w piątek po południu nadam w poniedziałek, to zostanie to potraktowane jako 1 dzień.

Z góry dziękuje za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Janirka
#12 Orędownik#

@accadia Weekendy oraz dni wolne od pracy nie są wliczane do czasu wysyłki. Jeśli ustawisz wysyłkę np. w ciągu 24h, i klient dokona zakupu w piątek o 15:00, to najpóźniej w poniedziałek o 15:00 przesyłka musi zostać wysłana 🙂 Podobnie rzecz się ma do odpisywania na wiadomości czy odpowiedzi w dyskusjach. 

Jeśli jesteś nowy, to pilnuj terminowych wysyłek i terminowego uzupełniania ich numerów. Warto sobie zerknąć też swoją jakość sprzedaży, o tutaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/jakosc-mojej-sprzedazy/jakosc-mojej-sprzedazy-obszar-obsl...

_______
Kamila
oznacz moderatorów
accadia
#12 Orędownik#

@Janirka  - dziekuje 🙂

zależy mi własnie na jak najlepszej obsludze klienta od samego poczatku 🙂

Dla mnie, jako poczatkujacego na nowo jest sporo haczykow i drobnych **piiip**ol, na ktore trzeba zwracac uwage, jednak z czasem mysle sie z tym wszystkim oswoje i bedzie sie wydawalo blahostka. 

Korzystając z okazji - zeby nie zakladac niepotrzebne kolejnego tematu  - jesli sprzedaje towar za 100 zl i 10 zl koszty wysylki - to place (przyjmijmy 10%) prowizji od 110 zł?
Na 99% jestem przekonany, ze tak - ale lubie sie upewnic dodatkowo, bo nie mam czasu wertowac wszystkich regulaminow.

Jeszcze raz dzieki za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@accadia Dokładnie. Prowizję od kosztów wysyłki płacisz w takiej wysokości, w jakiej jest prowizja za przedmiot w danej kategorii.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Janirka A nie przypadkiem do końca następnego dnia roboczego, czyli do 23:59 w poniedziałek?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Helenka147
#9 Pomysłodawca#

Tak.

"Czas, jaki masz na podanie numeru przesyłki liczymy od godziny 00:00:01 następnego dnia roboczego od momentu zakupu. Jeśli numer przesyłki nadasz wcześniej - uwzględnimy to. Liczymy czas do końca dnia (23:59:59), w którym upływa deklarowany przez Ciebie czas wysyłki. Przykład: zakup w poniedziałek o godz. 15.00, deklaracja wysyłki 24 godziny. Liczymy czas do wtorku do godz. 23:59:59."

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/skutecznosc-wysylki-jak-liczymy-dane-4GO6j9OOOi4

oznacz moderatorów