Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, powiedzcie mi o co chodzi z tym czasem wysyłki, od niedawna allegro w panelu pokazuje w danych dostawy, jaki mam czas na wysłanie. Przykład z wczoraj. Klient kupił o godzinie 12:44, 24.01 i pokazuje że mam to wysłać już dziś 25 sty 2024, 23:59, przewidywany czas dostawy pt., 26 sty 2024. Ustawione mam na wszystkie produkty czas realizacji 2 dni. Jak to allegro liczy bo według mnie aktualnie jest policzone 1 dzień.
@drewnianylas a w jakim rzeczywistym czasie wysyłasz paczki? 2 dni czy 1 dzień?
To zależy czasami 1 dzień czasami 2 dni to zależy tyle mamy zamówień.
Też pisałam do Allegro w tej sprawie. Dostałam taką odpowiedź
Może Pani wyłączyć przewidywany czas dostawy szybszy niż Pani deklaracja. Może Pani skorzystać z tej funkcjonalności, jeśli w ofertach deklarowany przez Panią czas wysyłki jest dłuższy, niż przewidział mechanizm predykcji. Dotyczy ona ofert z deklaracją wysyłki 2 lub 3 dni i działa przez 10 dni kalendarzowych. Może Pani z niej skorzystać tyle razy, ile Pani potrzebuje.
Po aktywacji klienci będą widzieć w przewidywanym czasie wysyłki ten termin, który Pan wskazała we wszystkich Pani ofertach. Dzięki temu nasze mechanizmy nie będą przewidywały szybszej wysyłki, niż Pani zadeklarowała przez kolejnych 10 dni.
Oczywiście w każdej chwili może Pani ją wyłączyć w tym samym miejscu, gdzie ją Pani aktywuje, czyli w zakładce Tutaj również może Pani podejrzeć, jak długo jeszcze funkcja będzie aktywna.
Jeśli spodziewa się Pani opóźnień w nadawaniu przesyłek, a deklaruje Pani w swoich ofertach wysyłkę w ciągu 1 dnia, proszę w pierwszej kolejności wydłużyć deklarowany czas wysyłki w swoich ofertach i dopiero wtedy skorzystać z wyłączenia dostawy szybszej niż deklaracja.
Mechanizm predykcji wylicza przewidywany czas dostawy zamówienia do klienta na podstawie wcześniej zrealizowanych przez Pani zamówień i pokazuje go klientom w ofercie w zakładce [Dostawa].
Oznacza to, że na podstawie tego, jak szybko do tej pory realizowała Pani zamówienia klientów oraz czy nadawała Pani przesyłki przewoźnikowi zgodnie zadeklarowaną obietnicą wysyłki, algorytm może wyliczyć i zaprezentować klientowi realny czas, w jakim otrzyma swoje zakupy.
@ag-mar00 wysyłasz nie regularnie i algorytm wariuje ,deklarujesz 2 dni to wysyłaj w 2 dni w ok. miesiąc wszystko wróci do normy .
Gdzie to **piiip**o wyłączyć, żeby czas wysyłki pokazywał się taki, jaki ja ustawię?
W ustawieniach dostawy
Mam ten sam problem i coraz częściej zfochowanych klientów pytających gdzie ich przesyłka bo wyświetliło się ze będzie jutro... można to **piiip**o na stałe wyłączyć?