Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Na każdej z naszej aukcji mamy czas wysyłki ustawiony na 2 dni. Tymczasem klient wszędzie widzi informację z planowaną dostawą na pojutrze. Zamówienia realizujemy w tym samym dniu lub na następny jednak czasami zdarzy się jakiś problem i wysyłkę realizujemy na drugi dzień po czym oczywiście klient wydzwania z pretensjami, że mamy opóźnienie. W związku z tym czy idzie jakoś zmienić ten planowany czas dostawy widniejący pod aukcjami na liście przedmiotów?
Pozdrawiam
Krzysztof
@krzyszu18 To jest algorytm Allegro który bazuje na Twoim rzeczywistym czasie wysyłki...
@krzyszu18 Najlepiej nadawać zgodnie z deklaracją . Skoro większość zamówień realizujecie w ten sam dzień algorytm czuwa i obiecuje klientom, że tak będzie zawsze 🙂
@Kaliope_Brzeg Bry Szanownej Pani 🙂 a gdzie nowy awatar?
Allegro powinno umieścić ogólny komunikat, aby klienci widzieli co się dzieje. Ja od rana próbuję i nic. Dzwoniłam na infolinię dwa razy i każą czekać a stos paczek rośnie
@BabskiLOOK chyba nie ten post 🤔 ?
@BabskiLOOK Coś nie na temat, ale komunikaty widziałam wczoraj w dwóch miejscach choć wątpię czy kupujący to czytają 🙂
@pinsplash Bry 🙂 U Ciebie też coś z avatarem marnie 🙂
@Kaliope_Brzeg czasu nie mam na dobre zdjęcie profilowe 🤣😂