Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Współpracuje z hurtownią dropshippingową i jedną z metod dostawy jest kurier DPD. Zamawiając towar z hurtowni nie zaznaczałem dodatkowych opcji typu "DPD Next Day" oraz nie są pobierane żadne opłaty z tego tytułu przez hurtownię tylko takowa opłata ukazuję się w rozliczeniach od allegro. Stąd moje pytanie, gdzie leży problem (u hurtownika, dpd czy allegro) i jak go naprawić?
Jeżeli wysyłasz do hurtowni dane kupującego i to oni nadają przesyłkę to jest ich wina. Albo zaznaczają taką opcję albo mają to zawsze zaznaczone. Hurtownia wpisuje adres email kupującego i automatycznie Ty się z tego rozliczasz z Allegro dlatego Tobie naliczane są dodatkowe opłaty.
W takim przypadku dogadaj się z hurtownią, żeby tego nie zaznaczali albo sam nadawaj przesyłki i wysyłaj im listy przewozowe.
Bardzo dziękuje za pomoc 🙂