Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czemu PaU nie autoryzuje mojego zagranicznego Banku. Wypisuje że dane się nie zgadzają. Jak wszystkie dane są poprawne. Taki sam problem miał mój syn ale po interwencji właśnie na tym forum udało się to zrobić. Proszę o pomoc .
Jakiego?
Dziwna sytuacja . Syn też miał problem ale dzięki Pani interwencji poszedł przelew normalnie w złotówkach . Teraz według tego co opisuje w skazanym przez Panią wątku muszę wysłać nie w zł tylko w Euro. Nie widzę różnicy nadal to moje konto , ale spróbuje i napisze tu jak to się skończyło .
@HomeTrain75 podejrzewam, że przelew jest wykonywany z konta technicznego banku (czyli tego polskiego), a musi być z Twojego konta (tego podanego w formularzu).
W tym wątku miły członek naszej społeczności wyjaśnił co zrobić, żeby przelew poszedł z właściwego konta.
@HomeTrain75 nie wiem w którym wątku udało się pomóc synowi, ale na pewno przelew musi iść w Euro i ja niestety nie mam na to wpływu, żeby zmieniono przelew z PLN na Euro, więc najprawdopodobniej syn też jeszcze razy wykonywał przelew zgodnie z poradą z wątku, który podlinkowałam.
Oczywiście, daj proszę znać i jeśli pojawią się problemy to będziemy działać dalej 🙂
Ok. Syn wysyłał w 8zł z tego banku . I przeszło. Ale ok ja wyśle euro jak sobie życzycie. Tylko w takim razie ile tych euro mam wysłać bo nigdzie tego nie piszecie ?
Ok wysłałem 2 euro bo to minimalna kwota. Ponoć dojdzie do 2 maja. Zobaczymy co na to PaU
Tak jak obiecałem. Właśnie PaU zaakceptowało dodanie konta zagranicznego. Więc jak ktoś będzie miał problem to proszę tak zrobić jak Ja. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
@HomeTrain75 super! Cieszę się, że się udało i dziękuje, że wróciłeś do nas z informacją 🙂
Pozdrawiam!
Witaj ponownie.
Musiałem ponownie weryfikować konto bo mój bank zmienił mi nr.konta.
I znów problem . Czekam już tyle czasu ( wysłane 2 euro 12.12.2023 ) Żadnej odpowiedzi.
@HomeTrain75 Już konsultuję Twoje zgłoszenie. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 🙂
@HomeTrain75 Ponieważ chcesz aktywować konto Revolut, konieczne będzie przesłanie potwierdzenia wykonanego przelewu przez formularz. W wiadomości napisz, że chcesz aktywować konto do wypłat na konto Revolut. Wtedy nasi doradcy będą mogli odpowiednio zadziałać. 🙂
Ok. Formularz wypełniony i załącznik dodany . Można działać
Nadal nic. Trochę to już długo trwa. I pewnie jeszcze potrwa patrząc na kalendarz (święta) 😞
30,12,2023 nadal nic. To już nawet nie jest śmieszne. Tyle czasu by nie zatwierdzić Banku. Ręce opadają .
@HomeTrain75 19 grudnia otrzymałeś odpowiedź od Doradcy w sprawie nr 38886026.
Konieczne jest przesłanie potwierdzenia przelewu w formacie pdf, nie zrzutu ekranu.
Prześlij proszę potwierdzenie w prowadzonej korespondencji e-mail, a Doradca zweryfikuje z operatorem płatności, dlaczego wypłaty nie zostały aktywowane.
Dziękuję @la_nika za odpowiedź . Konto zostało pozytywnie zweryfikowane i mogę działać dalej. Szkoda tylko że tak prosta sprawa trwała tyle czasu. Pozdrawiam .