Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam takie pytanie sprzedałem jedną rzecz i mam na koncie allegro 380 zł które nie mogę wypłacić na swoje konto do 16 grudnia , chciałbym się zapytać czy mogę tymi środkami zapłacić za inny produkt na allegro ?
Niestety nie.
a dlaczego nie mozesz ich wyplacic do 16 grudnia ?
Miałem podpięte wypłaty pod stary numer konta bankowego więc zmieniłem podałem wszystkie dane + zrobiłem przelew autoryzujący nowy rachunek po dwóch dniach dostałem wiadomość że zmiana została wykonana pomyślnie a środki na konto będę mógł przelać dopiero 16 grudnia
zmiana została wykonana pomyślnie a środki na konto będę mógł przelać dopiero 16 grudnia
A to ciekawe, jakaś nowa metoda na przetrzymywanie pieniędzy przez Allegro Finanse? Zapytaj przez formularz kontaktowy o podstawę regulaminową.
Dziękuję za odpowiedź
A kto taką decyzję podjął? zrobił sobie z twoich środków pożyczkę, pisz do Allegro niech wyjaśnią.
@xyz96 @LEW433 nie jest to nowa zasada, jest związana z bezpieczeństwem konta. Po anulowaniu wypłaty automatycznie jest nakładana blokada, którą może zdjąć tylko pracownik Allegro po weryfikacji.
@Armenek1989 poprosiłam o szybką weryfikację Twojego konta i już możesz wypłacić środki na Twoje konto bankowe 🙂
Byla 1-dniowa blokada ale 30-dniowa?🤔
A jak można anulować swoją wypłatę?
@la_nika Możesz doprecyzować? Po jakim anulowaniu wypłaty? Kto anuluje wypłatę? Gdzie w regulaminie napisano o 30 - dniowej blokadzie wypłat? Użytkownicy akceptują regulamin, nic innego.
@xyz96 oczywiście, już podaję. W regulaminie tutaj:
i później
5.19. Blokada narzędzia rozliczeniowego następuje w przypadku powzięcia przez PayU uzasadnionego podejrzenia lub informacji co do naruszenia bezpieczeństwa Konta lub Transakcji, dotyczących w szczególności:
[...]
5.20. Informację o zastosowaniu blokady narzędzia rozliczeniowego udostępnionego w ramach Konta, PayU przekazuje Użytkownikowi za pośrednictwem Allegro.pl na adres e-mail wskazany zgodnie z postanowieniami art. 2 Regulaminu Allegro. W informacji przekazywanej Sprzedającemu podana jest podstawa zastosowania blokady, minimalny okres na jaki blokada zostanie zastosowana, a także informacja o możliwości złożenia wyjaśnień w związku z zastosowaną blokadą.
Okres zastosowania blokady
5.21. Blokada narzędzia rozliczeniowego następuje na okres wskazany w informacji przekazywanej Użytkownikowi, nie dłuższy jednak niż 45 dni. Okres, o którym mowa powyżej może ulec przedłużeniu na dalsze 15 dni, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania przez PayU dodatkowych czynności sprawdzających lub wyjaśniających.
@la_nika Dziękuję. Napisałaś wyżej o automatycznej blokadzie na 30 dni. Tego nie ma w regulaminie. Poza tym w tym artykule; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-zmienic-dane-do-wyplat-o... jest mowa o jednodniowej blokadzie po zmianie numeru konta. Autor wątku nie wspomniał o wypłacie na zamknięty rachunek bankowy.
Ponadto, w regulaminie o powodach blokady napisano;
Kryteria stosowane przy blokowaniu narzędzia rozliczeniowego
5.19. Blokada narzędzia rozliczeniowego następuje w przypadku powzięcia przez PayU uzasadnionego podejrzenia lub informacji co do naruszenia bezpieczeństwa Konta lub Transakcji, dotyczących w szczególności:
a. gromadzenia środków pochodzących z Transakcji naruszających zasady określone w Regulaminie Allegro lub Regulaminie Usługi PayU, lub budzących uzasadnione podejrzenia naruszenia obowiązujących przepisów prawa dot. przeciwdziałania praniu pieniędzy, z wykorzystaniem metod płatności, w szczególności karty płatniczej oraz usług kredytowych;
b. realizacji sprzedaży z wykorzystaniem tożsamości osób trzecich;
c. wejścia Użytkownika w relację biznesową z osobą naruszającą zasady określone w Regulaminie Allegro lub Regulaminie Usługi PayU, lub realizujących Transakcje budzące uzasadnione podejrzenia naruszenia obowiązujących przepisów prawa dot. przeciwdziałania praniu pieniędzy;
d. przejęcia Konta przez nieupoważnioną osobę trzecią.
Jest wiele niejasności.
W moim przypadku wyglądało to tak że chciałem wypłacić środki z mojego konta więc dałem zlecenie myśląc że będę musiał tam podać dane a to był automatyczny przelew na moje stare konto bankowe zobaczyłem to dopiero po wiadomości mailowej z potwierdzeniem , więc napisałem na support bo nigdzie nie można było cofnąć zlecenia .Napisałem kilka minut po zleceniu i chyba dlatego udało się to jeszcze cofnąć bo z tego co wyczytałem puszczają tylko o jednej porze dnia wszystkie takie przelewy .
Dziękuję za pomoc bardzo się ucieszyłem dzisiaj jak zobaczyłem możliwość wypłaty na swoje konto tych środków 🙂