Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Allegro nie pozwala m wypłacić moich środków.
Generalnie wcześniej mialem stare dane ( inne konto PKO BP tera Mbank oraz nowy adres zamieszkania)
Zmieniłem dane ,zaplacilem za aktywacje ale nadal widzę ze jest moje konto do wypłat w statusie "w trakcie weryfikacji" . Czy mam jeszcze raz wykonać przelew na 1.01 zł?
pozdrawiam
@LLVXX Dane osobowe konta Allegro muszą być takie same, jak dane osobowe konta w banku. Jeśli tak jest, nie ponawiaj przelewu. Weryfikacja trwa 3 dni robocze dla PayU i 5 dni roboczych dla Przelewy24.
Właśnie sprawdziłem i nie przeszedłem weryfikacji. Zmieniłem dane , czy mam ponowić przelew czy tak zostawić? ps. dzięki za szybka odpowiedz!
@LLVXX Dane muszą być takie same, Jeśli już teraz są, ponów przelew.
Po zmianie numeru rachunku bankowego, ze względów bezpieczeństwa, nakładana jest jednodniowa blokada wypłat: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-zmienic-dane-do-wyplat-o...
Czy ktoś z administracji allegro może spojrzeć na moje konto? to już trzeci dzień i nadal mam blokadę wypłat.. dowód i dane są ok. Jaki jest problem??
@LLVXX Sprawdzę jaki w tej chwili jest status weryfikacji Twojego konta i jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
Dziękuję
Znowu dostalem informację na mejla ze moje dane sa odrzucone. Co się nie zgadza? Wiem ze w allegro kiedys podalem moje drugie imię "Krzysztof" ale przeszedlem weryfikację . Moze o to chodzi? jak to zmienic? W dowodzie mam "Leszek Krzysztof"
@LLVXX Dokładnie na tym polega problem, dane na jakie zarejestrowane konto sprawdzisz w tej zakładce. W twoim przypadku dane właściciela rachunku i konta nie zgadzają się, dlatego napisz proszę do nas przez ten formularz. Nasi pracownicy postarają się pomóc Ci rozwiązać tę sytuację.
Dzięki. Napisałem na razie zero odzewu niestety
@LLVXX Na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy w kolejności ich napływania, dlatego poproszę Cię o cierpliwość. Na pewno otrzymasz od nas wiadomość zwrotną w swojej sprawie.
Przepraszam to jest zart? dostalem taka odpowiedz :Dzień dobry,
dziękuję Panu za wiadomość.
Operator PayU zweryfikował przelew negatywnie, ponieważ imię na przelewie (Pan Leszek) nie zgadza się z imieniem na koncie Allegro (Pan Krzysztof).
Wypłaty z salda będą możliwe, gdy na przelewie weryfikacyjnym będą zgadzały się dane z kontem Allegro.