Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wystawił mi negatywną opinię. Zamówił produkt, jednak nie posiadaliśmy danego rozmiaru zatem zlecilismy zwrot środkow z opcją ,,brak produktu w magazynie'', kupujacy po tygodniu wystawil negatywna opinie z dopisem ,, nie sprzedajemy produktow, ktorych nie posiadamy''
Czy w sytuacji, w ktorej nie doszlo do wysylki towaru, zas srodki zostaly zwrocone kupujacy ma prawo wystawic opinie?
Będę wdzięczna za odpowiedzi
Tak ,ma i tylko on ci może na twoją prośbę go cofnąć.
@poli-dystrybut Ma prawo ( wg serwisu). Jaki był czas wysyłki? Jeżeli podałeś np 2tygodnie - to jesteś ok, jak 2 dni to on ma rację. Co wystawił ( gwiazdki) za każdy z elementów?
Allegro może usunąć każdą opinię. Ale tego z zasady nie robi. W tym przypadku marne szanse - bo w/g mnie neg zasłużony. Ma prawo wystawić zgodny z prawdą oraz własnymi odczuciami. Odpowiedz na negatyw z głową, wyciągnij wnioski i tyle.
to nie jest komentarz
"nie wystawiajmy rzeczy których nie posiadamy..........."
tylko wezwanie do działań niezgodnych z regulaminem allegro
ponadto widzę także fikcje
czyli ocenę zgodności produktu z opisem
czy też ocenę obsługi transakcji do której nie doszło
podsumowując Kupujący wystawił komentarz nie oddający w żaden sposób przebiegu transakcji
przypominam regulamin allegro
System ocen sprzedaży to platforma dla subiektywnych i suwerennych opinii kupujących o transakcji. Oprócz oceny sprzedaży kupujący mogą wystawiać również komentarze opisowe.
Komentarz opisowy powinien zawierać: