anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy dyskusja zawsze się kończy zwycięstwem dla kupującego

Qkiawwy
#7 Wielbiciel#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Kto wygra sprawę w allegro sytuacja wygląda w ten sposób 

 

Sprzedałem konto do gry valorant z ranga kupujący normalnie grał na koncie konto działało i nagle po jednym dniu twierdzi że "zniknęło" napisałem kupującemu żeby zresetował hasło ponieważ w opisie jasno pisze co jest zalecane po zakupie konta między innymi zmiana hasła oraz dodanie swojego adresu email a kupujący tego nie zrobił do czego sam się przyznał twierdzi że miał już takie sytuacje i allegro zawsze dawał mu zwroty podejrzewam że kupujący może wyłudzać konta od innych osób zmieniając dane i zgłaszając problem w opisie jasno pisze że nie bierzemy odpowiedzialności za stracenie konta zbanowanie itd oraz nie dajemy zwrotów przez to że jest to przedmiot wirutalny a nie fizyczny kto wygra tą dyskusję bo kupujący nie ma racji

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

br.
#21 Demiurg#

@Qkiawwy  Jeśli  kupujący nie zresetował hasła i nie zmienił adresu mail to konto jest chyba nadal w twojej dyspozycji i możesz mu zablokować dalszy dostęp.

Więc nie mówimy o zwrocie lecz o odstąpieniu od zakupu. Oczywiście za jednodniowe korzystanie z konta możesz mu potrącić jakąś opłatę  ale w sumie to niczego nie straciłeś.

oznacz moderatorów

Qkiawwy
#7 Wielbiciel#

Tylko że ja nie mam dostępu do tego konta 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, dyskusja jest do wyjaśnienia sytuacji, kupujący jak nawet dostają zwrot z Allegro Protect to nie oznacza "kary" dla sprzedającego jak wyjaśni że to nie jest jego wina. To reklamcja rozumiem i musisz ją rozpatrzyć i jak masz "dowody" na swoje to przedstaw i podejmij decyzję.

oznacz moderatorów

Qkiawwy
#7 Wielbiciel#

Jeśli nie udzielę zwrotu kupującemu to co wtedy i czy mogę uzyskać jakaś pomoc od allegro w sprawie dyskusji bo tylko kupujący może użyć opcji żeby poprosić o pracownika allegro o pomoc.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ty masz rozpatrzyć reklamację, odpisać kupującemu czy uznajesz czy nie. A jak kupujacy otworzy dyskusję to dopiero się w niej wypowiesz.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Z chwilą zmiany hasła / maila i zaplaty za konto doszlo do przekazania towaru i ciebie to nie obchodzi za co mu rypneli bana nie daj sobie wpakowac ap na swoj koszt jak sprzedales jako osoba prywatna to obowiazuhe wam kodeks cywilny a nie ustawa konsumencka 

oznacz moderatorów