Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam taki problem,kupujący zakupił I opłacił na mojej aukcji półkę ze spersonalizowaniem, niestety nie podał dany dot. półki kolor, dekor itp. Nie mogę się skontaktować z kupującym, piszę na allegro brak odpowiedzi, pisałem smsa brak odpowiedzi, dzwoniłem pod numer, który jest podany przez kupującego odbiera ktoś inny i nie ma pojęcia o zakupie. Czy w takiej sytuacji mogę anulować zakup i zwrócić pieniądze? Bo paczka wisi mi jako niewyslana?
@lasersiedlce jako kupujący możesz anulować, ale jako sprzedający możesz zwrócić pieniądze, a teraz zdecyduj się, czy jesteś kupującym, czy sprzedającym🤔
No tak poprawka ...jako sprzedający;)
@lasersiedlce no więc j/w oddaj kasę, oczywiście przez Allegro i poproś o zwrot prowizji
Czy ewentualnie kupujący może mi wystawić negatywa w takim wypadku?
@lasersiedlce niestety tak😞 kolejnym razem dopisz w aukcji, że jeśli klient nie wybierze wysyłasz randomowo