Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Badz czy da sie jakos ja zmienic
@Client:46722372 Data urodzenia nie powinna mieć wpływu na wypłaty środków. Ważne, aby dane osobowe konta Allegro były takie same, jak dane osobowe konta w banku.
Jeśli mimo to chcesz zmienić błędnie wpisaną datę urodzenia, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6a7ab6d0-2364-4a46-86ff-3aafcca487ab
A wiesz moze jak wyslac ponownie ten przelew potwierdzajacy
@Client:41051544 Zwyczajnie. Klikasz "wyślij przelew" - nie pamiętam dokładnie, jak tam jest, ale jakoś podobnie.
Już wiem, zaznaczasz bank w Polsce i klikasz "aktywuj wypłaty".
Mam inną datę urodzenia i normalnie wypłacam środki z allegro 😉
Chodzi ze raz wyslalem przelew i chcialem jeszcze raz bo minelo 6 dni i nie weryfikuje
@Client:46722372 Twoje środki znajdują się na saldzie w PayU, natomiast weryfikacja dotyczyła Przelewów24. W tej zakładce aktywuj proszę jeszcze wypłaty przez PayU.
Wlasnie robilem juz przelew tej zlotowki ale nic oddalo mi tylko ja i nie zweryfikowalo a drugi raz nie moge przez strone zrobic bo pokauzje ze juz wyslalem
@Client:46722372 Gdy wejdziesz w zakładkę, którą wskazałam wcześniej i przewiniesz stronę trochę w dół, znajdziesz pole "przejdź do banku" w części poświęconej operatorowi PayU. Pokażą Ci się wówczas dane do przelewu i będziesz mógł wykonać przelew tradycyjny bezpośrednio ze swojego banku.
Robilem ten przelew i nic
@Client:46722372 Posiadasz potwierdzenie przelewu?
Tak
@Client:46722372 Prześlij mi proszę oba potwierdzenia na adres spolecznosc@allegro.pl
Wyslalem
Odczytała pani maila?
@Client:46722372 Niestety nie otrzymałam żadnej wiadomości, czy możesz wysłać ją jeszcze raz?
Wyslalem
@Client:46722372 Niestety wciąż nie mam wiadomości od Ciebie, dlatego spróbuj proszę skontaktować się z nami bezpośrednio przez ten formularz. Do wiadomości dołącz także potwierdzenia przelewów, o które prosiłam. Nasi pracownicy postarają się wyjaśnić sprawę Twojej weryfikacji.
Nie ma możliwości kontaktu z panią NP przez messengera
Prosił bym panią bardzo o pomoc Bo zależy mi na wypłaceniu tych pieniedzy
@Client:46722372 A piszesz wiadomość z konta które tu używasz i którego dotyczy problem ?
Dostałeś link do formularza to napisz wiadomość 🙂