Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@maszmet napisz po polsku , choć mam wrażenie ,że wiem co masz na myśli
próbuję się jakoś z kontaktować z allegro i nie wiem jak bo ukryli się głębiej niż kret się zapuszcza - kiedyś można było do nich zadzwonić - lecz teraz to prechistoria
[edytowano]
@maszmet wiesz co ? ... od wczoraj mailuję z nimi odnośnie nieprawidłowo naliczonej prowizji i tak , połamalem 2 długopisy , zaksztusiłem się kanapką z serem , oblałem się kawą ,a ile razy naplułem na ekran komputera to sam nie wiem .
@mdrogeria ja jak mam małe nieprawidłowości, kilka złotych zlewam na to szkoda czasu, więcej zarobię pakując paczki w tym czasie niż pisząc i udowadniając że nie jestem wielbłądem 😄
@kostas11 nie chodzi mi o kilka złotych tylko o wyeliminowanie błędu systemowego , rąbią nieświadomych sprzedawców , a temat już był tu wielokrotnie poruszany , zapoznaj się z tym wątkiem https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zwrot-prowizji/m-p/593492#M127879
@mdrogeria ale ten temat jest znany od kiedy biorą prowizję od wysyłki, i dalej nikt tego nie naprawił u podstaw ?
@maszmet tu masz https://allegro.pl/pomoc/kontakt ale napisz coś więcej na forum lubimy poczytać kryminały 😄