anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

MAMY ROZWIĄZANIE!
mdrogeria
#21 Demiurg#

klient zrobił kilka zakupw wybierając formę dostswy i nie kończąc płatnością , a następnie połączył zakupy co spowodowało podwójne naliczenie prowizji , napisałem do supportu wiadomość o teści cyt ,,Dzień dobry , klient przekombinował , nieprawidłowo naliczona prowizja do transakcji nr a867a401-14d8-11ee-8a16-058e23b98598 prosze o korektę . mdrogeria 

Numer transakcji podałem , nick klienta i otrzymuję wiadomość zwrotną 

 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 zakup opiewał na kwotę 50,89 zł prowizja pobrana w wys. 11.65zł czyli bez mała 23% , zaznaczę ,że ofertay nie promowane i nie znajdują się podkategorii ,, pozostałe ,,

allhe1.png

allhe.png

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mdrogeria Cześć. 🙂 Tę sprawę najszybciej załatwisz, jeśli po prostu załączysz pierwszą część tego wątku do odpowiedzi konsultantki (zrzutu nie mogę zaakceptować, bo znajdują się na nim dane osobowe). Rozumiem, że ta sprawa jest dla Ciebie oczywista, ale opis "klient przekombinował" może być generalnie odbierany jako mało konkretny. 🙂 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Nie @ko_alka doskonale wiecie ,że tak się dzieje , a mimo tego nic z tym nie robicie . Dostaniecie przedsądowe wezwanie ze skrupulatnie wyliczonymi kosztami jakie w związku z tym poniosłem , polecony priorytet za potwierdzeniem odbioru , roboczogodzinka , eksploatacja drukarki , a na Pocztę zamówię se taryfę , nawet kopertę doliczę .

Kto tam z drugiej strony siedzi , numer transakcji BYŁ PODANY  czy trudno zweryfikować , ale po co ? lepiej zbyć , ja wiem o tym , ale ilu sprzedającyhch nie wie jak ich niesłusznie żenicie .. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

dla zainteresowanych odpowiedź brzmi ,, Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Proszę o doprecyzowanie.

Umożliwi mi to ponowną weryfikację Pana sprawy.

Czyżby Pan Aleksander nie znał warunków ?

oznacz moderatorów
SandBruk
#8 Zapaleniec#

u mnie kiedyś sytuacja wyglądała tak że klient zgłosił zwrot 6 przedmiotów , pierwszego dnia przyszedł jeden przedmiot i od razu zwróciłem pieniądze oraz złożyłem wniosek o zwrot prowizji i dostałem . Następnego dnia przyszło 5 pozostałych przedmiotów za które również zwróciłem pieniądze ..... ale wniosku o zwrot prowizji już niestety nie da się złożyć !!

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

czy to nie było już opisywane na tym forum?

klient nie przekombinował - przekombinowało allegro

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@RED było i to wielokrotnie, ciekawy jestem ilu nieświadomych sprzedawców ożenili .

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

Miałem taką sytuację, otrzymałem wówczas odpowiedź że to korygujqyna rachunku i faktycznie ostatnio nalicza tylko dla wspólnej dostawy przy zapłacie całości.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  dlaczego został zmieniony tytuł mojego wątku !!!! ????? Problemem nie jest zwrot kilku złotych prowizji tylko poziom obsługi jaką serwuje nam sprzedawcom allegro oraz wskazanie błędu systemowego , który istnieje od lat i w dalszym ciągu nic nie jest w tym kierunku robione !!! Żądam przywrócenia pierwotnego tytułu wątku ,, OBSŁUGA ...CIĄG DALSZY ,,

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  nabieracie wody w usta bo tak lepiej  ,ciąg dalszy wobec tego kompetencji pracownika pomocy , zalecił zlożenie wniosku o R.T. ...hmmm skutek jak poniżej 

all4.png

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  a dobiła mnie już odpowiedź z supportu na przesłany zrzut cyt ,,Proszę o przesłanie loginu Kupującego i numerów ofert w odpowiedzi na tą wiadomość.

Zweryfikuję dla Pana sprawę odrzuconych wniosków.

Nadmienię ,że na potrzeby Gadane usunąłem nick kupującego 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dlatego wnoszę ponownie o przywrócenie oryginalnego tytułu wątku .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  i kolejna odpowiedź pracownika pomocy , teraz oblałem się kawą 

cyt ,,Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Zweryfikowałem Pana sprawę i widzę, że wnioski zostały odrzucone z powodu braku zwrotu środków do Kupującego.

Proszę o przesłanie potwierdzenia zwrotu środków.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria już przesłałam prośbę o ponowną weryfikację Twojego zgłoszenia i zajęcie się nim. Zaczekajmy proszę na odpowiedź doradców w mailu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi 🌼 tu nie chodzi o kilka zł. tylko o problem , który od lat występuje i nic w tym kierunku nie jest robione .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   czy to prawda  , mam na myśli ostatnie zdanie

 cyt,,Sprawdziłem, że kupujący ostatecznie opłacił zakup z darmową dostawą w ramach Allegro SMART!.

W tej sytuacji otrzyma Pan automatyczną korektę na koniec miesiąca, zatem proszę o cierpliwość.
Sprawdziłem, że kupujący ostatecznie opłacił zakup z darmową dostawą w ramach Allegro SMART!.
W tej sytuacji otrzyma Pan automatyczną korektę na koniec miesiąca, zatem proszę o cierpliwość.

..............................................................................................................................................................
Dodam, że podobnych przypadków nie musi Pan zgłaszać, ponieważ taka korekta obejmie wszystkie zamówienia opłacone ostatecznie z dostawą w ramach SMART!
.................................................................................................................................................................

W przypadku dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria nie zgłaszaj zapisz se zamówienia i sprawdź pod koniec miesiąca, może faktycznie system to wyłapuje, nie wieżę że od tylu lat tego nie naprawili ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

@mdrogeria no pisałemi wczesniej, ze tak to rozliczją

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Halfrunt @kostas11 były informacje ? ... czegoś nie zatrybiłem ? , gdzieś jakiś zapis ?, ale nawet @la_nika pisze cyt ,,dopytuję o to, damy znać, gdy otrzymamy odpowiedź. ,,... wcześniej było korygowane po odwołaniu , teraz bez zwrotu środków jest szlaban .Narobiłem rabanu żeby w końcu zajęli się problemem , a wychodzi na to ,że nie potrzebnie .... powiedziałbym na koniec ,że przybyło mi siwych włosów , ale już dawno wszystkie mają ten kolor .😀

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria dopytuję o to, damy znać, gdy otrzymamy odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów