Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient zrobił kilka zakupw wybierając formę dostswy i nie kończąc płatnością , a następnie połączył zakupy co spowodowało podwójne naliczenie prowizji , napisałem do supportu wiadomość o teści cyt ,,Dzień dobry , klient przekombinował , nieprawidłowo naliczona prowizja do transakcji nr a867a401-14d8-11ee-8a16-
Numer transakcji podałem , nick klienta i otrzymuję wiadomość zwrotną
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
zakup opiewał na kwotę 50,89 zł prowizja pobrana w wys. 11.65zł czyli bez mała 23% , zaznaczę ,że ofertay nie promowane i nie znajdują się podkategorii ,, pozostałe ,,
@mdrogeria Cześć. 🙂 Tę sprawę najszybciej załatwisz, jeśli po prostu załączysz pierwszą część tego wątku do odpowiedzi konsultantki (zrzutu nie mogę zaakceptować, bo znajdują się na nim dane osobowe). Rozumiem, że ta sprawa jest dla Ciebie oczywista, ale opis "klient przekombinował" może być generalnie odbierany jako mało konkretny. 🙂
Nie @ko_alka doskonale wiecie ,że tak się dzieje , a mimo tego nic z tym nie robicie . Dostaniecie przedsądowe wezwanie ze skrupulatnie wyliczonymi kosztami jakie w związku z tym poniosłem , polecony priorytet za potwierdzeniem odbioru , roboczogodzinka , eksploatacja drukarki , a na Pocztę zamówię se taryfę , nawet kopertę doliczę .
Kto tam z drugiej strony siedzi , numer transakcji BYŁ PODANY czy trudno zweryfikować , ale po co ? lepiej zbyć , ja wiem o tym , ale ilu sprzedającyhch nie wie jak ich niesłusznie żenicie ..
dla zainteresowanych odpowiedź brzmi ,, Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Proszę o doprecyzowanie.
Umożliwi mi to ponowną weryfikację Pana sprawy.
Czyżby Pan Aleksander nie znał warunków ?
u mnie kiedyś sytuacja wyglądała tak że klient zgłosił zwrot 6 przedmiotów , pierwszego dnia przyszedł jeden przedmiot i od razu zwróciłem pieniądze oraz złożyłem wniosek o zwrot prowizji i dostałem . Następnego dnia przyszło 5 pozostałych przedmiotów za które również zwróciłem pieniądze ..... ale wniosku o zwrot prowizji już niestety nie da się złożyć !!
czy to nie było już opisywane na tym forum?
klient nie przekombinował - przekombinowało allegro
@RED było i to wielokrotnie, ciekawy jestem ilu nieświadomych sprzedawców ożenili .
Miałem taką sytuację, otrzymałem wówczas odpowiedź że to korygujqyna rachunku i faktycznie ostatnio nalicza tylko dla wspólnej dostawy przy zapłacie całości.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dlaczego został zmieniony tytuł mojego wątku !!!! ????? Problemem nie jest zwrot kilku złotych prowizji tylko poziom obsługi jaką serwuje nam sprzedawcom allegro oraz wskazanie błędu systemowego , który istnieje od lat i w dalszym ciągu nic nie jest w tym kierunku robione !!! Żądam przywrócenia pierwotnego tytułu wątku ,, OBSŁUGA ...CIĄG DALSZY ,,
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ nabieracie wody w usta bo tak lepiej ,ciąg dalszy wobec tego kompetencji pracownika pomocy , zalecił zlożenie wniosku o R.T. ...hmmm skutek jak poniżej
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ a dobiła mnie już odpowiedź z supportu na przesłany zrzut cyt ,,Proszę o przesłanie loginu Kupującego i numerów ofert w odpowiedzi na tą wiadomość.
Zweryfikuję dla Pana sprawę odrzuconych wniosków.
Nadmienię ,że na potrzeby Gadane usunąłem nick kupującego
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ dlatego wnoszę ponownie o przywrócenie oryginalnego tytułu wątku .
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ i kolejna odpowiedź pracownika pomocy , teraz oblałem się kawą
cyt ,,Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Zweryfikowałem Pana sprawę i widzę, że wnioski zostały odrzucone z powodu braku zwrotu środków do Kupującego.
Proszę o przesłanie potwierdzenia zwrotu środków.
@mdrogeria już przesłałam prośbę o ponowną weryfikację Twojego zgłoszenia i zajęcie się nim. Zaczekajmy proszę na odpowiedź doradców w mailu.
@w_kiwi 🌼 tu nie chodzi o kilka zł. tylko o problem , który od lat występuje i nic w tym kierunku nie jest robione .
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy to prawda , mam na myśli ostatnie zdanie
cyt,,Sprawdziłem, że kupujący ostatecznie opłacił zakup z darmową dostawą w ramach Allegro SMART!.
W tej sytuacji otrzyma Pan automatyczną korektę na koniec miesiąca, zatem proszę o cierpliwość.
Sprawdziłem, że kupujący ostatecznie opłacił zakup z darmową dostawą w ramach Allegro SMART!.
W tej sytuacji otrzyma Pan automatyczną korektę na koniec miesiąca, zatem proszę o cierpliwość.
..............................................................................................................................................................
Dodam, że podobnych przypadków nie musi Pan zgłaszać, ponieważ taka korekta obejmie wszystkie zamówienia opłacone ostatecznie z dostawą w ramach SMART!
.................................................................................................................................................................
W przypadku dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
@mdrogeria nie zgłaszaj zapisz se zamówienia i sprawdź pod koniec miesiąca, może faktycznie system to wyłapuje, nie wieżę że od tylu lat tego nie naprawili ?
@mdrogeria no pisałemi wczesniej, ze tak to rozliczją
@Halfrunt @kostas11 były informacje ? ... czegoś nie zatrybiłem ? , gdzieś jakiś zapis ?, ale nawet @la_nika pisze cyt ,,dopytuję o to, damy znać, gdy otrzymamy odpowiedź. ,,... wcześniej było korygowane po odwołaniu , teraz bez zwrotu środków jest szlaban .Narobiłem rabanu żeby w końcu zajęli się problemem , a wychodzi na to ,że nie potrzebnie .... powiedziałbym na koniec ,że przybyło mi siwych włosów , ale już dawno wszystkie mają ten kolor .😀
@mdrogeria dopytuję o to, damy znać, gdy otrzymamy odpowiedź.