anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

MAMY ROZWIĄZANIE!
mdrogeria
#21 Demiurg#

klient zrobił kilka zakupw wybierając formę dostswy i nie kończąc płatnością , a następnie połączył zakupy co spowodowało podwójne naliczenie prowizji , napisałem do supportu wiadomość o teści cyt ,,Dzień dobry , klient przekombinował , nieprawidłowo naliczona prowizja do transakcji nr a867a401-14d8-11ee-8a16-058e23b98598 prosze o korektę . mdrogeria 

Numer transakcji podałem , nick klienta i otrzymuję wiadomość zwrotną 

 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 zakup opiewał na kwotę 50,89 zł prowizja pobrana w wys. 11.65zł czyli bez mała 23% , zaznaczę ,że ofertay nie promowane i nie znajdują się podkategorii ,, pozostałe ,,

allhe1.png

allhe.png

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika czy maile z pogróżkami nie mają czasem powiązania z tym wątkiem ?, mama wrażenie ,że niesłusznie posądziłem autora tego wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/czy-sprzedaj%C4%85cy-ma-podstaw%C4%99/m-p...

 

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@mdrogeria 

W tym wątku? Przecież w tym kompletnie nic się nie dzieje co mogło by wskazywać na pogróżki.

Jak się nie potrzebnie wtrącam to wybacz, zgań 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@serwis-texas niewiedza nie jest grzechem , nie wiesz o powiązaniu dwóch wątków i dobrze ... na razie dobrze  ,bo jeśli moje podejrzenia się zmaterializują to poleci głowa bo nie odpuszczę .

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria wracam do Ciebie z wyjaśnieniem w imieniu Moniki. 

Automatyczna korekta rachunku dotyczy jedynie sytuacji, kiedy kupujący dokonał zakupu, gdzie metoda dostawy była płatna, nie opłacił go, a następnie zgrupował wszystkie swoje oferty w jedno zamówienie z darmową dostawą Allegro Smart!

W takich przypadkach nie dokonujemy ręcznej korekty. Na koniec miesiąca otrzymasz automatyczną korektę prowizji dla takich zamówień, jeszcze przed wystawieniem podsumowania opłat za dany miesiąc. Nie musisz każdorazowo zgłaszać takich sytuacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi w pełni wyczerpująca odpowiedź , dziękuję .

oznacz moderatorów