Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient zrobił kilka zakupw wybierając formę dostswy i nie kończąc płatnością , a następnie połączył zakupy co spowodowało podwójne naliczenie prowizji , napisałem do supportu wiadomość o teści cyt ,,Dzień dobry , klient przekombinował , nieprawidłowo naliczona prowizja do transakcji nr a867a401-14d8-11ee-8a16-
Numer transakcji podałem , nick klienta i otrzymuję wiadomość zwrotną
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
zakup opiewał na kwotę 50,89 zł prowizja pobrana w wys. 11.65zł czyli bez mała 23% , zaznaczę ,że ofertay nie promowane i nie znajdują się podkategorii ,, pozostałe ,,
@la_nika czy maile z pogróżkami nie mają czasem powiązania z tym wątkiem ?, mama wrażenie ,że niesłusznie posądziłem autora tego wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/czy-sprzedaj%C4%85cy-ma-podstaw%C4%99/m-p...
W tym wątku? Przecież w tym kompletnie nic się nie dzieje co mogło by wskazywać na pogróżki.
Jak się nie potrzebnie wtrącam to wybacz, zgań 🙂
@serwis-texas niewiedza nie jest grzechem , nie wiesz o powiązaniu dwóch wątków i dobrze ... na razie dobrze ,bo jeśli moje podejrzenia się zmaterializują to poleci głowa bo nie odpuszczę .
@mdrogeria wracam do Ciebie z wyjaśnieniem w imieniu Moniki.
Automatyczna korekta rachunku dotyczy jedynie sytuacji, kiedy kupujący dokonał zakupu, gdzie metoda dostawy była płatna, nie opłacił go, a następnie zgrupował wszystkie swoje oferty w jedno zamówienie z darmową dostawą Allegro Smart!
W takich przypadkach nie dokonujemy ręcznej korekty. Na koniec miesiąca otrzymasz automatyczną korektę prowizji dla takich zamówień, jeszcze przed wystawieniem podsumowania opłat za dany miesiąc. Nie musisz każdorazowo zgłaszać takich sytuacji.
@w_kiwi w pełni wyczerpująca odpowiedź , dziękuję .