Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o pomoc. Wczoraj miała miejsce taka sytuacja. Sprzedaliśmy ekspres do kawy z nieoryginalnym dzbankiem i zapomnieliśmy o tym wspomnieć w opisie. Jesteśmy winni. Klient wystawił negatywną opinię, bardzo zagniewany, ale później edytował, uczynił bardziej pozytywną, ale nadal recenzja pozostała negatywna. Z naszego zrozumienia wynika, że klient może edytować swoją opinię tylko raz. Pytanie brzmi: jeśli uda nam się porozumieć z klientem, czy istnieje mechanizm, który pozwoli mu zmienić negatywną opinię na pozytywną po dokonanej edycji? Dziękujemy wszystkim.
Z poważaniem. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Tak istnieje, edytuje raz ale może prosić o usunięcie opinii. Możesz zmienić lub usunąć zarówno ocenę Polecam, jak i Nie polecam. Możesz to zrobić samodzielnie tylko raz dla danego zamówienia. Jeśli chcesz zrobić to ponownie, daj nam znać – kliknij [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem.
Gdzie pod artykułem można to kliknąć?
@przemo_8_3 możesz skontaktować się za pomocą formularza, gdy opiszesz zgłoszenie, wiadomość trafi do odpowiedniego zespołu.