anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy można odzyskać opłatę 8,99

Client:36071838
#7 Wielbiciel#

Witam i o pomoc pytam ,

mój pierwszy raz ze sprzedażą allegro nie był udany . Jak już w końcu udało mi się połączyć allegro i inpost , wydrukować etkietę to po otwarciu skrzynki okazało się że wybrałam A i moja przesyłka się tam nie zmieściła . Więc ją zamknęłam i teraz mi wisi na koncie że oczekuje . Paczkę wysłałam na swój koszt normalnie . Więc pomyślałam że może jakoś odzyskać opłatę 8,99 za nadanie którego nie było . Czy ktoś wie jak to zrobić ?

z góry dziękuję Iwona

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Raczej niewiele można teraz zrobić ale...: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36071838 Podaj mi proszę numer tej przesyłki, która ostatecznie nie została nadana.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:36071838
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry .

Mam nadzieje że to o ten numer chodzi : InPost 643100818293479115711790

z góry dziękuję za pomoc Iwona

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36071838 Tak, to ten numer, więc dziękuję. Już działam w tej kwestii, więc jak tylko dostanę więcej informacji w Twojej sprawie, wrócę tutaj ze szczegółami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36071838 Bardzo mi przykro, ale niestety w tej sytuacji nie jesteśmy w stanie Ci pomóc. Gdybyś zgłosiła się do nas po tym jak źle wybrałaś rozmiar skrytki, skontaktowlibyśmy się z InPostem z prośbą o anulowanie tej etykiety i utworzenie nowej. Innym rozwiązaniem mógłbyć kontakt z kupującym z prośbą o anulowanie zamówienia i ponowny zakup. Niestety w tej sytuacji na oba te rozwiązania jest już za późno, także nie możemy nic więcej zrobić w tej kwestii. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Jak to przez menedżer to zwyczajnie do nich piszesz, mi w ciągu godziny anulowali i kasa wróciła. Jak to z lokalnego allegro to trzeba do allegro pisać.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kaliszaneczka-x zwróć uwagę co napisał autor wątku cyt ,,po otwarciu skrzynki okazało się że wybrałam A i moja przesyłka się tam nie zmieściła . Więc ją zamknęłam ,, , czyli w systemie Inpost  przesyka figuruje jako nadana . Tylko kontakt z Inpost , muszą zweryfikować brak paczki .Jeśli zły gabaryt zgłoszony byłby przed otwarciem skrytki to owszem da się anulować etykietę , ale w tym przypadku ....

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

No dobra przyznaję raz to ja nie doczytałam xD

oznacz moderatorów