Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@turbofisher Tak, można prosić.
@turbofisher, proszenie o to kupującego nie jest najlepszym pomysłem. Jestem pewna, że jeśli kupujący będzie zadowolony z całego przebiegu transakcji, podzieli się swoimi odczuciami. 🙂
Zdaje sobie z tego sprawe, ale zalezy mi na opiniach poniewaz jestem nowym sprzedajacym, dzieki temu moje oferty beda mialy lepsza pozycje, chciałam tak jakos delikatnie przypomniec, a w jaki sposob mozna prosic o ta opinie?
@turbofisher Do przesyłki wkładaj ulotkę z podziękowaniem za zakup i prośbą o ocenę.
turbofisher lepiej sam tego nie rób , allegro wysyła prośbę do klientów o ocenę transakcji .Źle odebrany przez kupującego mail może się zakończyć negatywem , a tego pewnie nie chcesz .
@turbofisher moim zdaniem na początku po prostu lepiej obniżyć ceny ( lub dać darmowa dostawe)i sprzedawać po kosztach niż pisac prosby o komentarze.
Im wiecej klientów kupi tym wiecej komentarzy sie pojawi.
Natomiast jesli klient nie bedzie sobie życzył takiego maila z prośba to moze po prostu wystawić komentarz z obniżonymi gwiazdkami. Nawet jeśli jeden klient na 20 zaniży Ci ocene to efekt może być gorszy niż mała ilośc dobrych ocen.
Tak najlepiej może oddać towar za darmo? Oo.
Obecnie klienci mają wywalone na system komentarzy, ba nawet często zdarza się, że nie czytają opisów. Zdarzyło się mi też, że klient nie zorientował się, że mieszka 3km od punktu odbioru. Dla mnie to jest jakieś kuriozum w takim przypadku, że mam pakować paczkę i lecieć do kuriera aby ją nadać. Zawiozłem temu klientowi osobiście zakupiony towar ^^
Wg. mnie jak najbardziej pisać z zapytaniem np. czy zakupiony towar spełnia oczekiwania i przy tym prosić o wystawienie komenta.
@Skill_Player cóz ja nie pisze. Nie chce denerwować klientów. Ten kto pisze to jego wybór i jego skutek i jego statystyki.
"Tak najlepiej może oddać towar za darmo? " nie pisałem o oddawaniu za darmo, lecz w handlu jest takie pojecie jak marketing i reklama, a także promocja. Te wszystkie działania generują koszty. A jednak firmy to robia przeznaczajac na to coraz wieksze środki
Jeśli uważasz że wszystko sie da załatwić " po taniości" pisząc prośbe o komentarz - cóż masz takie prawo.
Ja wiem że wszystkie firmy z jakiegos powodu sie reklamują i promuja i mysle że nie jest to dlatego że lubia bezsensownie wydawać pieniądze.
@mr_oma Nie, mniej niż 10% zadowolonych kupujacych wystawia oceny.
Ludzie nie wystawiają komentarzy bo szanowne Allegro oduczyło ich tego kilka lat temu kasując wszystkie uzbierane przez często lata komentarze.
Ja jak zbliża się końcowy termin na wystawienie komentarza często piszę do klienta z wielką prośbą o wystawienie opinii. Część allegrowiczów wystawia a część niestety nie. Zdarzył mi się przypadek że allegrowicz odpisał i zapewnił, że wystawi aczkolwiek ostatecznie tego nie zrobił.
W moim przekonaniu jest tak, że gdy mija termin na wystawienie komentarza i klient nie wystosował wcześniej problemu z przedmiotem, z obsługą przez sprzedającego to powinien być automatycznie wystawiony pozytyw do tej transakcji przez system allegro.
W końcu płaci się te prowizje od sprzedaży - czasami całkiem nie małe więc tak powinno to być wg. mnie rozwiazane.