Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem przedmiot, umieściłem nr przesyłki oraz fakturę w odpowiednim miejscu. Kupujący wystawia złą ocenę twierdząc że faktury nie otrzymał. Co mogę zrobić? Allegro pisze : Nie jestem w stanie zweryfikować czy Kupujący tę fakturę rzeczywiście otrzymał.
Przecież widzą że została dodana, czy się mylę ?
@SklepDlaMnie no raczej szanse są małe , klient opisuje Twoje podejście do sytuacji cyt ,,"nie otrzymasz faktury a raczjej teksty ********* Usun opinie to wyślę na maila , jeśli nie to ja nic więcej nie muszę robić bo itp . ------- nie polecam -------------"
Faktura została zamieszczona. Następnie klient wystawił złą ocenę. Grzecznie odpisywaliśmy że faktura przecież jest . Oceny nie zmienił i zażądał by wysłać mu ją na maila, mimo że już ją miał. Wtedy odpisaliśmy że możemy ją wysłąć jeszcze raz ale żeby zmienił ocenę skoro ją ma.
Czy Allegro nie widzi że została dodana i że taka ocena jest bezpodstawna ?
@SklepDlaMnie możesz pisać przez ,, pomoc ,, ale po mojemu wszystko rozbije się o treść komentarza .
@SklepDlaMnie Możesz się porozumieć z klientem i wysłać do niego wniosek o usunięcie oceny.