Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zawsze możesz ale czy klientowi się to spodoba.🤔
To jak zachęcić klienta aby wystawił pozytywną opinię jeżeli wszystko przebiegło zgodnie z planem?
@kinggold_pl jest to odwieczne pytanie filozofów (: Niestety bez odpowiedzi.
Pytać czy nie pytać oto jest pytanie. Z doświadczenia wiem że zasada "kto pyta nie błądzi" na allegro się nie sprawdza. Twoje pytanie może zostać uznane za nękanie i zamiast pozytywa możesz zostać bardziej subiektywnie oceniony.
Odpuść sobie ,są ludzie którzy nie lubią jak zawraca im się tyłek po zakupie , będzie chciał to sam oceni.
@kinggold_pl Maila lepiej nie wysyłać, ale wielu sprzedawców do szybko nadanej paczki dokłada ulotkę z podziękowaniem za transakcję i z prośbą o wystawienie pozytywnego komentarza. To moim zdaniem znacznie lepsza metoda.
@kinggold_pl nie można, ponieważ systemowo wysyłamy już wiadomości z prośbą o ocenę. Od 1 lipca nie zgadzamy się na dublowanie wiadomości systemowych, ponieważ zbyt duża liczba wiadomości, szczególnie powielających tę samą informację, może dezorientować i irytować kupujących. Ograniczenie duplikatów wiadomości zwiększa zadowolenie klientów i ułatwia im dostęp do informacji o zamówieniu.