anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można wysłać maila do klienta z zapytaniem czy wszystko jest ok i z prośbą o pozytywną ocenę

kinggold_pl
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze możesz ale czy klientowi się to spodoba.🤔

oznacz moderatorów

kinggold_pl
#7 Wielbiciel#

To jak zachęcić klienta aby wystawił pozytywną opinię jeżeli wszystko przebiegło zgodnie z planem?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@kinggold_pl jest to odwieczne pytanie filozofów (: Niestety bez odpowiedzi.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Pytać czy nie pytać oto jest pytanie. Z doświadczenia wiem że zasada "kto pyta nie błądzi" na allegro się nie sprawdza. Twoje pytanie może zostać uznane za nękanie i zamiast pozytywa możesz zostać bardziej subiektywnie oceniony.

oznacz moderatorów

czesci_truck
#9 Pomysłodawca#

Odpuść sobie ,są ludzie którzy nie lubią jak zawraca im się tyłek po zakupie , będzie chciał to sam oceni.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kinggold_pl Maila lepiej nie wysyłać, ale wielu sprzedawców do szybko nadanej paczki dokłada ulotkę z podziękowaniem za transakcję i z prośbą o wystawienie pozytywnego komentarza. To moim zdaniem znacznie lepsza metoda.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kinggold_pl nie można, ponieważ systemowo wysyłamy już wiadomości z prośbą o ocenę. Od 1 lipca nie zgadzamy się na dublowanie wiadomości systemowych, ponieważ zbyt duża liczba wiadomości, szczególnie powielających tę samą informację, może dezorientować i irytować kupujących. Ograniczenie duplikatów wiadomości zwiększa zadowolenie klientów i ułatwia im dostęp do informacji o zamówieniu.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów