anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę nie dawać możliwości zwrotu towaru ?

plush
#7 Wielbiciel#

Czy mogę nie dawać możliwości zwrotu towaru ? Sprzedaję dzianiny futerkowe cięte na życzenie klienta i zdarza się ,że klient zwraca towar . Zaznaczam ,że mam  możliwość zakupu na swoich aukcjach po 0,5m jak i po 10cm , dla tych którzy chcą sprawdzić jakość , kolor, itp.  Chętnie też wysyłam dodatkowe zdjęcia o ile klient ma wątpliwości . Wiadomo ,że niuanse kolorystyczne są trudne do wyłapania ( kolor kremowy - dla każdego oznacza co innego).  Dziękuję za porady.  Nadal chcę być super sprzedawcą , robić zgodnie z regulaminem ale nie chcę być jeleniem .

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ZibiK30
#18 Luminarz#

@plush tak, na zamówienie towar tego typu jak piszesz, nie masz obowiązku przyjmować zwrotów, chyba, ze będą jakieś wady to reklamacje będzie trzeba rozpatrzyć.

Ale opisz to dokładnie, żeby też klienci wiedzieli, nie nie wszyscy sobie z tego zdają sprawę 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Musisz udostępniać zwroty, jeśli wystawisz konkretne odcinki towaru. Możesz nie przyjmować zwrotów wtedy, gdy klient sam sobie ustali odcinek, który nie jest dostępny w aukcji. Generalnie zakładkę Zwroty musisz mieć wypełnioną, ale możesz tam zastrzec, że towar cięty na wymiar podany przez klienta indywidualnie, taki wymiar, który nie jest dostępny w aukcji, nie podlega zwrotowi.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@plush wyłączenie możliwości zwrotu oznacza rezygnację ze smarta . moim zdaniem to ci się nie opłaci .

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:98572120 Myślisz, ze towar do wyrzucenia bo przycięty na wymiar mu sie będzie opłacał? 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@ZibiK30 myślę że bardziej opłaca się od czasu do czasu przyjąć zwrot przyciętego towaru ( zawsze może się znaleźć na niego inny klient ) , niż wyłączyć smart i nie sprzedać go w ogóle .

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:98572120 Myślę, ze smart mu tylko zaszkodzi jak widać, ze niektórzy sobie zwracają towary nawet nic nie mówiąc kupującym 😄 Im towar droższy tym większe straty przy zabawie zwrotów towaru na zamówienie. Ja bym nie ryzykował zwrotów. Zawsze bez smarta może dać darmową wysyłkę doliczając ja do towaru lub wrzucając ją w koszty firmy

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

plush
#7 Wielbiciel#

No tak, muszę przeżyć .

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@plush Możesz jeszcze w zwrotach napisać, ze tylko w ramach reklamacji i tam podaj podstawy prawne dlaczego nie musisz przyjmować zwrotów czyli art 38 ustawy o konsumentach, któryś paragraf , sprawdź sobie bo nie pamietam

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

plush
#7 Wielbiciel#

Też dopiszę , ale jak będzie nalegał to wolę przyjąć zwrot , niż pyskówkę na forum.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 ma tutaj 100% racji

sprzedajesz gotowce przyjmujesz zwroty -bo możesz je ponownie sprzedać

kupujący podaje ci wymiar - nie musisz

oczywiście musisz to napisać w odpowiednich zakładkach

oznacz moderatorów