Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy mogę nie dawać możliwości zwrotu towaru ? Sprzedaję dzianiny futerkowe cięte na życzenie klienta i zdarza się ,że klient zwraca towar . Zaznaczam ,że mam możliwość zakupu na swoich aukcjach po 0,5m jak i po 10cm , dla tych którzy chcą sprawdzić jakość , kolor, itp. Chętnie też wysyłam dodatkowe zdjęcia o ile klient ma wątpliwości . Wiadomo ,że niuanse kolorystyczne są trudne do wyłapania ( kolor kremowy - dla każdego oznacza co innego). Dziękuję za porady. Nadal chcę być super sprzedawcą , robić zgodnie z regulaminem ale nie chcę być jeleniem .
@plush tak, na zamówienie towar tego typu jak piszesz, nie masz obowiązku przyjmować zwrotów, chyba, ze będą jakieś wady to reklamacje będzie trzeba rozpatrzyć.
Ale opisz to dokładnie, żeby też klienci wiedzieli, nie nie wszyscy sobie z tego zdają sprawę 😉
Musisz udostępniać zwroty, jeśli wystawisz konkretne odcinki towaru. Możesz nie przyjmować zwrotów wtedy, gdy klient sam sobie ustali odcinek, który nie jest dostępny w aukcji. Generalnie zakładkę Zwroty musisz mieć wypełnioną, ale możesz tam zastrzec, że towar cięty na wymiar podany przez klienta indywidualnie, taki wymiar, który nie jest dostępny w aukcji, nie podlega zwrotowi.
@plush wyłączenie możliwości zwrotu oznacza rezygnację ze smarta . moim zdaniem to ci się nie opłaci .
@Client:98572120 Myślisz, ze towar do wyrzucenia bo przycięty na wymiar mu sie będzie opłacał? 😉
@ZibiK30 myślę że bardziej opłaca się od czasu do czasu przyjąć zwrot przyciętego towaru ( zawsze może się znaleźć na niego inny klient ) , niż wyłączyć smart i nie sprzedać go w ogóle .
@Client:98572120 Myślę, ze smart mu tylko zaszkodzi jak widać, ze niektórzy sobie zwracają towary nawet nic nie mówiąc kupującym 😄 Im towar droższy tym większe straty przy zabawie zwrotów towaru na zamówienie. Ja bym nie ryzykował zwrotów. Zawsze bez smarta może dać darmową wysyłkę doliczając ja do towaru lub wrzucając ją w koszty firmy
No tak, muszę przeżyć .
@plush Możesz jeszcze w zwrotach napisać, ze tylko w ramach reklamacji i tam podaj podstawy prawne dlaczego nie musisz przyjmować zwrotów czyli art 38 ustawy o konsumentach, któryś paragraf , sprawdź sobie bo nie pamietam
Też dopiszę , ale jak będzie nalegał to wolę przyjąć zwrot , niż pyskówkę na forum.
@xyz96 ma tutaj 100% racji
sprzedajesz gotowce przyjmujesz zwroty -bo możesz je ponownie sprzedać
kupujący podaje ci wymiar - nie musisz
oczywiście musisz to napisać w odpowiednich zakładkach