Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałabym odpisać kupującym na komentarze, podziękować za pozytywy i wytłumaczyć jednej Pani która wystawiła negatyw, że nie do końca ma rację. Ale nie wiem czy jest o możliwe. Dodam ze chodzi o komentarz nie do sklepu tylko do produktu.
@beatkakrakow odpowiedzieć można na komentarz dotyczący obsługi sprzedającego. Nie ma takiej możliwości w opiniach produktowych.
Dzień dobry,
czy będzie taka opcja?
Ponieważ bardzo zależy nam na opinii klientów oraz na dobrej współpracy.
Jeśli klient jest nie zadowolony a nie wytłumaczy dal czego konkretnie chciałabym wiedzieć.
Odpowiedź na dodaną opinię poprawiła by znacznie komunikację sprzedawca-klient.
Pozdrawiam Paulina
@Vonroc Możesz odpowiedzieć na negatywną ocenę transakcji wystawioną przez kupującego, ale nie na opinię o produkcie. Nie planujemy zmian w tym obszarze.